خبرهای داغ:
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان:

توافق ایران در مذاکرات هسته‌ای یک رویداد مهم در تاریخ انقلاب است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان گفت: توافق ایران در مذاکرات هسته ای یک رویداد مهم در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۴۲۴۹۴
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رضا قیاسی با بیان اینکه توافق ایران در مذاکرات هسته ای یک رویداد مهم در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی است، اظهار داشت: 23 خردادماه 94 از لحاظ اهمیت برابر با 22 بهمن ماه 57 است چراکه با مذاکرات صورت گرفته حقانیت، اقتدار، اخلاق، فرهنگ و تعهد ایران به اثبات رسید.

وی افزود: این توافق یک رویداد مهم در تاریخ جمهوری اسلامی ایران و نقطه عطفی برای شروع یک حرکت جهادی دیگر بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان ادامه داد: دیپلمات های ایرانی تعهد به ملت، آیین ها، آرمان ها، اسلام و ایران را در جریان مذاکرات را به تمام کشورها جز به اسرائیل که ایران آن را به رسمیت نمی شناسد، به اثبات رساندند.

وی با بیان اینکه توافق حاصل شده خوشحالی و امید مردم را به همراه داشت، گفت: ما در این توافق نامه نشان دادیم که حاضریم با دنیا بر سر مسائل صحبت و گفتگو کنیم و در راستای دفاع از حقوق خود عقب نشینی نمی کنیم.

قیاسی در ادامه یادآور شد: دستاورد این توافق نامه صلح، آرامش، توسعه اقتصادی و رفاه مردم است که دستاوردی بسیار ارزشمند محسوب می شود.

وی با تأکید بر نقش اثرگذار هدایت مقام معظم رهبری بر پیروزی هسته ای ایران، خاطرنشان کرد: این توافق بزرگ جز با هدایت رهبر معظم انقلاب و تلاش، مجاهدت و چانه زنی تیم مذاکره کننده ایران به ویژه دکتر ظریف حاصل نمی شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان افزود: نمایندگان ملت ایران در عرصه دیپلماسی جانانه از حقوق مردم کشور دفاع کردند و کشور را از بحران پیش رو نجات دادند و از طرفی دیگر زمینه را برای توسعه هرچه بیشتر ایران اسلامی فراهم کردند.

وی با بیان اینکه توافق حاصل شده مصداق "همدلی و همزبانی" مورد تأکید مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: شعار سال به بهترین شکل در مذاکرات اثبات شد و مردم با حمایت خود، علاقمندانه نتایج مذاکرات را دنبال و در جشن هسته ای شرکت کردند.

قیاسی در پایان با تأکید بر اینکه ایران پیروز میدان بود، یادآور شد: در جریان این مذاکرات، اسرائیل ناکام ماند و در حال حاضر تنها کشوری که از موفقیت ایران ناراحت شده اسرائیل است چراکه ایران به عنوان یک قدرت منطقه ای به دنیا معرفی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار