خبرهای داغ:
یکی از مبلغان حوزه علمیه قم گفت: باید تلاش کنیم که سبک زندگی اسلامی معیار تربیت فرزندان باشد و مهم است که خانواده هااین امر در نظر داشته باشند و در اولویت های خود قرار دهند.
کد خبر: ۸۵۴۲۴۹۲
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، حجت الاسلام مرتضی ربیعی در نشست انس و مودت فرماندهان پایگاه‌های مقاومت و فرماندهان حوزه های مقاومت با اشاره به اینکه هسته اصلی و اساسی جامعه خانواده است، اظهار داشت: اگر اساس خانواده ای سست شود زمینه ساز اضطراب و تنش در خانواده و اجتماع می شود.

وی اظهار کرد: باید تلاش کنیم که سبک زندگی اسلامی معیار تربیت فرزندان باشد و مهم است که خانواده هااین امر در نظر داشته باشند و در اولویت های خود قرار دهند.

این مبلغ حوزه علمیه قم افزود: اگر بتوانیم سبک زندگی دینی را به طور مناسبی در اختیار فرزندان خود قرار دهیم آنان در مسیر فلاح و رستگاری قرار می گیرند.

ربیعی عنوان کرد: باید تلاش کنیم تا تعالیم با معنا و والای دینی و سبک زندگی اسلامی را در برنامه های زندگی خود وارد کنیم و در این راستا از تعالیم دین به ویژه در تربیت کوکدکان خود بهره بجوییم.

وی تصریح کرد: محبت، همدلی و همراهی با فرزندان و شریک قرار دادن آنها در تصمیمات مهم زندگی خانوادگی می تواند فرزندان ما را به در آغوش گرم خانواده حفظ کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات