خبرهای داغ:
شاه امیریان
با حضور مسئول بسیج جامعه زنان و نماینده سازمان بسیج هنرمندان فارس صورت گرفت:
خبرگزاری بسیج: به مناسبت گرامی داشت روز عفاف وحجاب از سوی سازمان بسیج هنرمندان فارس و با حضور مسئول بسیج جامعه زنان از بانوان هنرمند با حجاب برتر و فعال در عرصه هنر تقدیر شد.
کد خبر: ۸۵۴۲۴۷۹
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به مناسبت گرامیداشت روز عفاف و حجاب از 3 بانوی هنرمند نمونه بسیجی و فعال در عرصه هنر از سوی سازمان بسیج هنرمندان فارس و بسیج جامعه زنان سپاه فجر تقدیر بعمل آمد.


 در این مراسم که با حضور خواهر علیمحمدی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه فجر و و بنت الهدی حدادی نژاد نماینده سازمان بسیج هنرمندان فارس برگزار شد، از خواهران پروانه نجاتی، مرضیه مرادی و مریم شیدا تقدیر بعمل آمد.


 علیمحمدی در حاشیه این مراسم با اشاره به الگو پذیری زنان ایرانی از حضرت زینب (س) گفت: عفاف وحجاب مسئله ای گذرا نیست که در یک زمان و مقطعی خاص به آن توجه شود بلکه امری ضروری است که باید نسبت به حساس بود و برای آن برنامه ریزی نمود.


 بنت الهدی حدادی نژاد، نماینده بسیج هنرمندان فارس در کارگروه بسیج جامعه زنان نیز در این مراسم گفت: در اهمیت موضوع عفاف و حجاب همین بس که دشمن از طریق جنگ نرم وبصورت غیرمستقیم با هدف قرار دادن عفت وحجاب ایرانی به بنیان خانواده ها حمله کرده است.

 حدادی نژاد افزود: در آثار هنری به‌جا مانده از اعصار قدیم و با مرور تمدن چند هزار ساله ی ایرانی، حجاب زن و مرد ایرانی قابل رویت است، از همین رو می توان نتیجه گرفت که فرد با غیرت ایرانی که دین مبین اسلام را پذیرفته است هرگز زیر بار فرهنگ بی‌فرهنگ برهنگی نمی رود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها