در دیدار نهاوندیان با آیت‌الله موسوی اردبیلی مطرح شد
آیت‌الله موسوی اردبیلی بر توجه بیشتر به مسائل زیست‌محیطی و مدیریت منابع خدادادی تاکید کرد.
کد خبر: ۸۵۴۲۴۴۸
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور ظهر امروز با آیت‌الله لطف الله صافی گلپایگانی دیدار و گفتگو کرد.

آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی در این دیدار طی سخنانی گفت: در خصوص توافق مدبرانه هسته‌ای که موجب عزت کشور و خوشحالی مردم شد به رئیس‌جمهور تبریک می‌گویم.

این مرجع عالیقدر تشیع، دستیابی به این توفیق و برتری بر ابرقدرتها در موضوع هسته‌ای را عنایت الهی دانسته و افزودند: عزت اسلام عزیز به عقل و تدبیر در اداره امور وابسته است و من برای موفقیت مسولان دعا می کنم.

آیت‌الله صافی گلپایگانی شکر این فرصت بزرگ را توجه شایسته به مبانی دینی دانسته و بر رسیدگی بیشتر به وضعیت اقتصادی جامعه تاکید کردند.

محمد نهاوندیان نیز در این دیدار ضمن ابلاغ سلام رئیس‌جمهوری خدمت ایشان گفت: دولت بهره‌گیری از دعای خیر و ارشاد مراجع عظام تقلید را از ارکان موفقیت خود می‌داند.

در ادامه این سلسله دیدارها نهاوندیان با حضرت آیت‌الله موسوی تبریزی دیدار و گفت‌گو کرد.

آیت‌الله العظمی موسوی اردبیلی در این دیدار ضمن تبریک موفقیت بزرگ کشور در مذاکرات هسته ای گفت: این موفقیت نتیجه عنایت خداوند و تلاش دسته جمعی است.

این مرجع عالیقدر تشیع افزود: این موفقیت موجب سربلندی نظام و خوشحالی مردم شد.

وی با تاکید بر توجه بیشتر به مسایل زیست محیطی و مدیریت منابع خدادادی یادآور شد: کمتر دولتی را به انسجام و توانمندی این دولت، شاهد بوده‌ایم.

رئیس دفتر رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری ضمن ارائه گزارشی از مهمترین برنامه های دولت، مراجع عالیقدر را در جریان مهمترین محورها، جزییات و دستاوردهای توافق هسته ای میان جمهوری اسلامی و گروه کشورهای 5+1 قرار داد.

ارسال نظرات