منادی در نطق میان‌دستور:

واکنش تند کری به نتانیاهو از دستاوردهای ایستادگی ایران است

نماینده مردم تبریز در مجلس، اسکو و آذرشهر در مجلس گفت: لحن و پاسخ تند جان کری به نتانیاهو نشان‌دهنده ایستادگی ملت ایران است.
کد خبر: ۸۵۴۲۴۴۵
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا منادی سفیدان در نطق میان دستور امروز خود دستیابی به توافق هسته‌ای را یک کمک بزرگ الهی و عیدی شیرینی دانست که در آستانه عید فطر نصیب ملت ایران شده است و اظهار داشت: با پیروزی گفتمان نظام مترقی ولایت فقیه بر نظامات سوسیالیستی، فاشیستی، کاپیتالیستی و صهیونیستی یعنی 1+5 و حامیان آن در مذاکرات هسته‌ای از جمله موهبت‌های الهی است که در دل همه آزادگان عالم طرفدار این دولت شادی افکند.

وی افزود: روزی که شش قدرت بزرگ دنیا در یک طرف میز مذاکره و ایران در طرف دیگر قرار گرفت، حساب دست اسرائیل و تمام بدخواهان ایران آمد که ایران یک تنه حریف همه آنهاست.

نماینده مردم تبریز در مجلس، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد:اگر نتانیاهو این توافق را یک توافق سیاه و روزش را روز سیاه می داند حق دارد؛ امروز بعد از سال‌ها مشخص شد که محور شرارت ایران نیست بلکه اسرائیل و حامیان او هستند.

منادی سفیدان واکنش تند کری به نتانیاهو را از دستاوردهای مقاومت ایران دانست و تأکید کرد:‌اگر امروز وزیر امور خارجه آمریکا در واکنش به سخنان نتانیاهو در مورد این توافق با شهامت می‌گوید «لفاظی نکن و بنشین و فقط این توافق را نظاره کن» قطعا از دستاوردهای ایستادگی ما است.

وی با بیان اینکه ما علاوه بر اینکه بر همه آزادگان جهان آموختیم اسرائیل نامشروع اشغالگر و کودک‌کش باید از بین برود یادآور شد: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند حتی در درون جبهه خودشان که روزی از اسرائیل حساب می‌بردند این پیام رسید و آنها با ادبیات «خفه شو اسرائیل»‌با آنها صحبت می‌کنند.

نماینده مردم تبریز در مجلس، اسکو و آذرشهر در مجلس با تأکید بر اینکه امروز با تمام قدرت باید پیش برویم، تصریح کرد: ادامه مسیر نیز باید با دقت در پساتحریم‌ها رعایت شود، باید بدانیم دانش ما را در مذاکرات یاری کرد و رونق علم باید در کشور ما بیشتر شود و جلوی واردات گرفته شود.

منادی سفیدان لزوم تصویب طرح جلوگیری از واردات اقلامی که در داخل کشور توان آن وجود دارد را مطرح کرد و گفت: مبادا اقتصاد ما به اقتصاد هلندی مبتلا شود. نباید گرفتار این معضل شویم و کمر تولید با مسائل پسا تحریم‌ها شکسته شود.

وی با بیان اینکه امروز تمام دنیا غنی‌سازی ما را به رسمیت شناخته و برای ما ارزش قائل شدند تأکید کرد: امروزه دنیا بر این قائل است که ایران تحقیق و توسعه آب سنگین داشته باشد و زحمات چندین و چندساله ملت ایران به ویژه دانشمندان به هدر نرفت و همه این ‌ها را مدیون رهبر فرزانه انقلاب مان هستیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار