خبرهای داغ:
سرگرد پاسدار غلامعلی احمدی فرمانده سپاه سروستان گفت:امروز افرادی به دنبال حذف شعار مرگ بر امریکا هستند در حالی که همین شعار مرگ بر امریکا به منزله گفتن" اعوذ بالله من الشیطان الرجیم" است و رمز موفقیت ما در مذاکرات همین شعار است
کد خبر: ۸۵۴۲۳۵۷
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرگرد پاسدارغلامعلی احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان طی سخنانی در طرح مودت فرماندهان پایگاههای مقاومت وخانواده های انها گفت:در اخرین روزهای ماه مبارک رمضان قرار داریم و عمر انسان به سرعت در حال گذر است و اگر از نفس خود غافل شویم حقیقتا ضرر کرده ایم.خوشا به حال کسانی که لیالی قدر را درک کرده اند وبر توبه شب قدرشان باقی خواهند ماند.

وی در ادامه سخنانش با تشکر از فرماندهان پایگاههای مقاومت افزود:بار اجرای برنامه های بسیج بردوش فرمانده پایگاه است و عملا برنامه های بسیج در صورت عدم همکاری فرمانده پایگاهها نمی تواند به خوبی پیش برود و انشاالله زحمات خالصانه شما در راه خدمت به نظام مقدس اسلامی باقیات الصاحاتی برای تک تک شما عزیزان
باشد.

دبیرشورای امربه معروف ونهی از منکر سروستان
در ادامه سخنانش با اشاره به حادثه مسجد گوهر شاد بیان داشت:شهدای گوهرشاد و شهدای دفاع مقدس برای باقی ماندن چادر زنان ما وغیرت مردان ما شهید شدندتا اقتدار فرهنگی و عزت زنان ایرانی حفظ شود وظیفه تک تک ما به عنوان یک انسان بصیر در عرصه جنگ فرهنگی و جنگ نرم بسیار سنگین وخطیر است.

احمدی حجاب را میراث ارزشمند وگرانبهای شهدا دانست و افزود:تبعیت از ولایت,حفظ حجاب و توجه به نماز از موضوعات اصلی وصیتنامه های شهدای عزیز ماست.

فرمانده سپاه سروستان شور وشعور را لازمه انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد:انقلاب باید با همان شور وشعور واصول اولیه خود باقی بماند.متاسفانه برخی صحبتها مبنی بر سپری شدن دوران احساسات بعد از انقلاب زده میشود که واقعا جای تاسف دارد. روزی که ما از اصول انقلاب غافل شویم روز ازبین رفتن انقلاب است.

وی در ادامه این مطلب بیان داشت:شور انقلابی است که مردم را با زبان روزه و در گرمای تابستان برای حمایت ازآرمان قدس شریف به خیابانها می کشاند.فرمانده سپاه سروستان در ادامه اظهار داشت:امروز افرادی به دنبال حذف شعار مرگ بر امریکا هستند در حالی که همین شعار مرگ بر امریکا به منزله گفتن"
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم" است و رمز موفقیت ما در مذاکرات همین شعار است.

وی تولی وتبری را از اصول بنیادین اسلام ومکتب تشیع دانست و افزود:دشمنی ما با امریکا و استکبار تا قیام قیامت باقی خواهد ماند امروز اگر میبینیم امریکاییها پای میز مذاکره حاضر شده اند به این دلیل است که انها محتاج مذاکره با ایران هستند.ما هیچ وقت نمی توانیم از موضع ذلت موفق شویم و قطعا ما هرگز دست از مبارزه با استکبار و مصداق اتم ان یعنی امریکا برنخواهیم داشت.

احمدی با اشاره به صحبتهای امام خامنه ای مبنی بر ادامه داشتن مبارزه با استکبار افزود:کار به کجا رسید که حضرت آقا از خودشان هزینه کردندو فرمودند که"من اجازه بازرسی از مراکز نظامی را نمی دهم"باید هوشیار باشیم امریکا هیچ وقت دست از خباثت علیه ملت ایران برنمیداردو این نهایت ساده لوحی است که فکر کنیم با مذاکره و لبخند دشمنی امریکا با نظام اسلامی از بین می رود.فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان با اشاره به وقایع اخیر استانداری فارس گفت:فارس استان15000شهید سرافراز است ما قویا از اقدام انقلابی نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی حمایت می کنیم.

 وی در ادامه این مطلب بیان داشت:چه کسانی از فتنه انگیز شدن فضای استان سود میبرند؟چرا حرف نماینده ولی فقیه در استان را گوش نمیدهید؟هدف این جریان بدون شک انتخابات مجلس و خبرگان رهبری است اما بدانند که ما به فرموده امام خامنه ای هیچ گونه اطمینانی به اصحاب قتنه نداریم.

فرمانده سپاه سروستان افزود:جریانی که با جرج سورس صهیونیست ملاقات کرده است و فتنه88 را به راه انداخته است حالا دنبال برهم زدن فضای سیاسی استان است اما بدانند که هرگز دوران سیاه دوم خرداد تکرار نخواهد شد.

احمدی در پایان  اظهار داشت: ما در استانه دو انتخابات مهم مجلس و خبرگان رهبری هستیم نگداریم دوباره مجلس ششم شکل بگیردهمه ما باید با تبعیت از فرامین ولایت به سوی هدف نهایی انقلاب که زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج)گام برداریم
.



ارسال نظرات
پر بیننده ها