دبیر نخستین جشنواره عکاسی مردمی چادرهای آسمانی از تمدید یک ماهه مهلت ارسال اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۲۳۵۶
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، جلال عطارزاده، با بیان اینکه اعضای هیئت داوران جشنواره در شورای سیاست گذاری انتخاب شده است، اظهار داشت: افشین شاهرودی، مجتبی آقایی و بابک فروتنی داوری نخستین این دوره این جشنواره را به عهده دارند.
وی افزود: شرکت در این جشنواره برای هنرمندان عکاس در بخش حرفه‌ای و تخصصی و برای همه علاقمندان در بخش مردمی مسابقه عکاسی چادرهای آسمانی فراهم است و علاقمندان می‌توانند در بخش مردمی با دوربین‌های خانگی و گوشی‌های موبایل عکاسی و سه اثر را با موضوع عکاسی با چادر از دختران زیر 9 سال، تا 22 مرداد ماه سال جاری از طریق صفحه اختصاصی فراخوان چادر های آسمانی  در سایت عزیزستانwww.azizestan.com  ارسال کنند.

به گفته عطارزاده، نخستین دوره این جشنواره با حمایت معاونت اجتماعی ناجا و به همت موسسه عزیزستان در دو بخش مردمی و تخصصی با محوریت عکاسی از دختران زیر 9 سال با پوشش چادر برگزار می­‌شود.

عطارزاده در ادامه با بیان اینکه در این جشنواره به نفرات اول تا سوم در بخش تخصصی و به پنج نفر در بخش مردمی هدایای نقدی تعلق خواهد گرفت، یادآور شد: حضور دختران زیر 9 سال با پوشش چادر در بازی، ورزش، جشن‌ها و مراسم شادی، اماکن تفریحی، اماکن مذهبی، اماکن فرهنگی، مهمانی‌های خانوادگی، در حال نماز، ارتباط با والدین و دیگر اعضای خانواده، ارتباط با دختران هم سال و ارتباط با پسران هم سال از جمله موضوعات و مضامین آثار ارسالی جشنواره است.

این مدرس رشته گرافیک دانشگاه، با تقدیر از معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره­برداری مترو تهران به خاطر طراحی، چاپ و نصب پوستر جشنواره در ایستگا‌ه‌های متروی تهران، از سایر سازمانها و ارگان­های دولتی و غیردولتی همچون صدا و سیما، سازمان تبلیغات اسلامی، ستاد احیاء امر به معروف، شهرداری تهران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دعوت کرد تا از این حرکت فرهنگی و هنری در راستای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب حمایت و پشتیانی کنند.

گفتنی است، علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این فراخوان می­‌توانند به پایگاه اینترنتی عزیزستان به نشانی www.azizestan.com مراجعه و یا با شمار‌ه‌های 88104883-  09354082189 تماس بگیرند.
ارسال نظرات