مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان گفت: بسیج دانشجویی فراگیر ترین تشکل در دانشگاه های سطح استان است.
کد خبر: ۸۵۴۲۳۰۵
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، علی محمد پناه در جلسه مشترک با فرمانده سپاه قروه و روسای دانشگاه های علمی کاربردی پیام نور و آزاد اسلامی این شهرستان اظهار داشت: بسیج دانشجویی فراگیر ترین تشکل در دانشگاه های سطح استان است و در حال حاضر 4 حوزه , 3 دفتر و 62 پایگاه بسیج دانشجویی در دانشگاه های استان کردستان فعال هستند.

وی با اشاره به حضور شوراهای تبیین مواضع در بسیج دانشجویی افزود: هدف از ایجاد شورای تبیین مواضع, تبیین و اعلام موضع بسیج دانشجویی نسبت به مسائل و اتفاقات داخلی و بین المللی و جریان سازی در سطح دانشگاه های استان بر اساس حق, آرمان های عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری است.

وی گفت: اعضای این شورا در زمان های خاص و منطبق بر دیدگاه رهبری و در چهارچوب نظام, اقدام به موضع گیری درباره موضوعات روز استان, کشور و منطقه می کنند.

محمدپناه با بیان اینکه صداقت در گفتار، منطق در عمل و عقلانيت در رفتار سرلوحه كارها و برنامه هاي بسيج دانشجويي در دانشگاه ها است تصریح کرد: اعضای بسیج دانشجویی در دانشگاه های استان کردستان منطبق با موازین رهبری حرکت می کنند و هیچگاه خواسته فراقانونی نداشته اند.

مسئول بسيج دانشجويي استان كردستان تاکید کرد: بسيج دانشجويي معتقد است انجام كارهاي سياسي جز در پرتو آموزه هاي ديني ميسر نخواهد شد و كار سياسي مورد پذيرش دانشجويان بسيجي، حركت در مسير عزت، شرف و تامين سعادت جامعه و كشور است.

به گفته محمدپناه, صفات حق طلبی, آزاداندیشی, نقادی, عدالت خواهی و...از خصوصیات بارز مجموعه بسیج دانشجویی است و اعضای بسیج دانشجویی اگر احساس کنند در جایی برخلاف مسائل بنیادی نظام و انقلاب حرکت می شود وارد عمل می شود.

وی گفت: در همه دانشگاه ها, دانشکده ها و مراکز آموزش عالی استان کردستان بسیج دانشجویی فعال است و در حال حاضر 4 حوزه , 3 دفتر و 62 پایگاه بسیج دانشجویی در سطح دانشگاه های استان کردستان فعال هستند.

ارسال نظرات