معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد گفت: بدون شک اگر حمایت‌های مقام معظم رهبری نبود، امروز شاهد موفقیت تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران نبودیم.
کد خبر: ۸۵۴۲۲۸۹
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: عباسعلی رضایی، صبح امروز در نخستین جلسه کارگروه توسعه مدیریت استانداری یزد اظهار داشت: حمایت‌های مدبرانه رهبر معظم انقلاب به ویژه در ماه‌های اخیر نقش مهمی در پیروزی مذاکرات هسته‌ای داشت و خوشبختانه در کشور نیز به یک اجماع کلی در بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی و گروه‌های مختلف سیاسی برای حمایت از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای رسیدیم.

وی ادامه داد: تیم مذاکره‌‌کننده هسته‌ای نیز نشان داد که فرزندان دلسوز انقلاب هستند و خطوط قرمزی که توسط مقام معظم رهبری تعیین شده بود را به خوبی رعایت کردند و عزتمندی نظام جمهوری اسلامی ایران و ملت در این توافق حفظ شد.

رضایی عنوان کرد: ملت شریف ایران هم در این مدت از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای به خوبی حمایت کردند و فرمایش رهبر معظم انقلاب که امسال را سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامیدند، در این مورد عینیت یافت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد بیان کرد: این مذاکرات با کشورهای ابرقدرت جهان به ویژه آمریکا دارای پیچیدگی‌های خاص خود بود و تسلط، پشتکار، منطق، تلاش و تجربه تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای موجب شده که کشورهای جهان و جامعه بین‌الملل به ایران اطمینان و اعتماد کنند.

رضایی خاطرنشان کرد: هر چند این مذاکرات برای ما به دلیل تحریم‌هایی که در کشور به وجود آمده بود، بسیار با اهمیت است اما برای کشورهای اروپایی و آمریکا نیز اهمیت ویژه‌ای دارد و بانک‌های جهانی با رفع تحریم‌ها می‌توانند در حوزه بازرگانی، اقتصاد و تجارت با ایران ارتباط برقرار کنند.

وی عنوان کرد: این توافق می‌تواند برای نظام و کشور راهگشا باشد و فصل جدیدی از کار مشترک ایران با جامعه بین‌المللی آغاز شده است.

رضایی به خوشحالی ملت ایران اشاره کرد و افزود: حتی ایرانیان خارج از کشور نیز از این توافق‌ خرسند هستند و به بدون شک این توافق هسته‌ای برای کشور در آینده راهگشا خواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد با این توافق اتفاق‌های خوبی در حوزه اقتصادی برای ملت ایران بیفتد و ثبات و پایداری را در این حوزه شاهد باشیم.

ارسال نظرات