معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس در افتتاح پایگاه بسیج شهدای محیط بان گفت:افتتاح پایگاه های مقاومت بسیج باید مبنای انتقال غیرت دینی، حماسه‌ها، و رشادت‌ها باشد.
کد خبر: ۸۵۴۲۲۸۷
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان؛ پایگاه بسیج شهدای محیط بان حفاظت محیط زیست استان کردستان توسط معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس و با حضور مسئول سازمان بسیج کارمندان و مدیرکل محیط زیست و کارمندان بسیجی در سنندج افتتاح شد.

سرهنگ ابراهیم حسینی معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان در افتتاحیه این مراسم با اشاره به خاطرات و رشادت های پیشمرگان مسلمان کرد گفت: امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ریشه در مبارزه با طاغوت دارد.

وی یکی از ویژگی‌های بارز جنگ تحمیلی را جدا نشدن یک وجب از خاک کشور عزیزمان دانست و بیان کرد: در طول 200 سال گذشته در هر جنگی که بر ایران تحمیل شده قطعه‌ای از خاک کشور جدا شده ولی در 8 سال جنگ تحمیلی حتی یک وجب از خاک کشور عزیزمان در اختیار دشمن قرار نگرفت.

حسینی تصریح کرد: افتتاح پایگاه های مقاومت بسیج باید مبنای انتقال غیرت دینی، حماسه‌ها، و رشادت‌ها باشد.

وی یادآور شد: فرهنگ و ارزش‌های دینی، اطاعت از رهبری و همیشه در صحنه بودن منجر به پیروزی انقلاب و دفاع مقدس شد و کسب موفقیت در حال حاضر و آینده نیز در سایه عمل به این سه عامل حاصل می‌شود.

مهدی زندیه مسئول سازمان بسیج کارمندان استان کردستان نیز در این مراسم ایجاد پایگاههای بسیج در ادارات را در راستای ترویج اندیشه و تفکر بسیجی در نهادهای دولتی خواند و گفت: از نقش های اثرگذار پایگاه های بسیج ادارات ایجاد نشاط اداری، تعالی کارمندان و سلامت اداری است.

عبدالوحید ریاضی فر مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کردستان نیز به نقش بسیج در ادارات اشاره کرد و افزود: از افتتاح پایگاه بسیج شهدای محیط بان در این اداره کل بسیار خرسندم و امیدوارم با تمام توان و ظرفیت در راستای اهداف والای انقلاب و سازمان بسیج گام های موثری برداریم.

ارسال نظرات