عملکرد سال ۹۳ و برنامه‌های سال ۹۴ درمان تأمین اجتماعی اعلام شد

۳۲ پروژه درمانی در حال ساخت

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی، همزمان با هفته تأمین اجتماعی به تشریح عملکرد حوزه درمان این سازمان در سال ۹۳ و برنامه‌های سال ۹۴ پرداخت و از ۳۲ پروژه درمانی در حال ساخت خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۲۱۰۲
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج؛  محمد علی همتی با بیان اینکه خدمات درمانی سازمان تأمین اجتماعی از طریق 360 مرکز درمانی ملکی و بیش از 45 هزار مرکز درمانی طرف قرارداد به بیمه شدگان و بازنشستگان ارائه می‌شود، گفت: در پایان سال 1393 تعداد 357 مرکز درمانی ملکی در خدمت بیمه شدگان بوده است که مشتمل بر 74 بیمارستان ملکی، 7 دی کلینیک، 5 مرکز دندانپزشکی مستقل و 271 مرکز درمانی سرپایی است.

وی افزود: بیمارستان‌های البرز و صدر و میلاد به صورت هیات مدیره ای اداره می‌شوند و سایر مراکز درمانی تأمین اجتماعی، مستقیماً تحت نظر حوزه درمان این سازمان قرار دارند.

همتی در ادامه به تشریح اقدامات انجام شده در حوزه درمان تأمین اجتماعی طی سال 93 پرداخت و گفت: بیمارستان نبی اکرم عسلویه بوشهر، پلی کلینیک گرگان، پلی کلینیک فاتق مشهد، درمانگاه پل دختر لرستان و درمانگاه تخصصی آزادشهر گلستان در سال 93 افتتاح شده است. در مهر ماه 1393 نیز بیمارستان پیامبر اعظم در کرمان جایگزین بیمارستان آیت ا... کاشانی شده است.

به گزارش سازمان تأمین اجتماعی، وی ادامه داد: طی سه ماه ابتدای سال جاری نیز درمانگاه عمومی گرمی در اردبیل، درمانگاه تخصصی جهرم در فارس و درمانگاه عمومی پایانه بندر امام خمینی در خوزستان به بهره‌برداری رسیدند.

همتی از افتتاح چند پروژه درمانی تأمین اجتماعی تا پایان سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر 32 پروژه درمانی سازمان تأمین اجتماعی در حال ساخت است که از این پروژه‌ها، بیمارستان 96 تخت‌خوابی بیرجند، بیمارستان ایلام، درمانگاه عمومی درگز در خراسان رضوی، درمانگاه لامرد و درمانگاه استهبان در فارس و بخش بستری بیمارستان امیرکبیر اهواز تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسند و درمانگاه تخصصی مرودشت به پلی کلینیک ارتقاء می‌یابد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار