سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خبر داد
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به پیش‌بینی افزایش تردد از عصر امروز، از یک‌طرفه شدن جاده چالوس از ساعت ۱۷ امروز خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۲۰۹۰
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی و جوی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر و بر اساس گزارش‌های واصله و تصاویر دریافتی از راه‌ها و جاده‌های کشور، شاهد ترافیک روان و جو آرامی هستیم.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در ادامه با بیان اینکه تصاویر دوربین های پلیس نشان دهنده افزایش حجم تردد از بعد از ظهر دیروز در برخی محورهای مواصلاتی کشور بوده گفت: پیش بینی می‌شود از عصر امروز و پس از اذان مغرب بر حجم ترافیک عبوری در جاده‌های بین شهری افزوده شود.

وی با اشاره به تمهیدات پلیس در برخی جاده‌های کشور از جمله جاده چالوس افزود: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده از ساعت 13 امروز (چهارشنبه) تردد از سمت کرج به سمت مرزن آباد ممنوع شده و از ساعت 17 امروز تا 1 بامداد پنجشنبه، تردد در این محور به صورت یک طرفه انجام خواهد شد.

رحمانی در پایان خاطرنشان کرد: البته این ممنوعیت و محدودیت، با توجه به شرایط ترافیکی اعمال می‌شود و در صورتی که وضعیت ترافیکی در حالت روانی قرار داشته باشد، این ممنوعیت‌ها و محدودیت‌ها اعمال نخواهد شد.

ارسال نظرات