ضیافت افطاری طرح مودت ویژه فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج و خانواده های آنان به همت بازرسی سپاه ناحیه دهلران برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۲۰۷۳
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ; در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان ماه ضیافت الهی و بهار قرآن مراسم افطاری طرح مودت ویژه فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج سپاه ناحیه دهلران و خانواده های آنان در راستای قدردانی از زحمات فرماندهان و ایجاد انس و مودت در بین آنها، به همت بازرسی سپاه ناحیه دهلران برگزار شد.

براساس این گزارش؛ سرهنگ پاسدار نصرت الله قیاسی مسئول بازرسی سپاه ناحیه دهلران اظهار کرد: تقویت روحیه نشاط معنوی در خانواده بزرگ بسیج، ترویج سبک زندگی علوی و فاطمی بین خانواده ها از جمله اهداف برگزاری این طرح است.

سرهنگ پاسدار اردشیر اکبری در این مراسم ضمن خیر مقدم خدمت حاضرین و مهمانان عنوان کرد: از تلاش ها و زحمات فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج که در تمامی عرصه ها حضور فعال و حماسی دارند قدر دانی میکنیم.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید محسن موسوی امام جمعه شهرستان دهلران اظهار کرد: ماه مبارک رمضان ماه امتحان الهی است چرا که در این ماه پربرکت افراد فرصت تقرب الهی را پیدا خواهند کرد.

وی با تقدیر از زحمات و مجموعه فعالیت های فرهنگی سپاه ناحیه دهلران افزود: بسیج یادگار امام راحل است که امروز با پیروی از ولایت مطلقه فقیه و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در میدان های علمی، فرهنگی، ورزشی، سازندگی چون نگینی می درخشد و سکان دار برنامه های فرهنگی در کشور می باشد که در همه میدان ها آماده خدمت به نظام و اسلام می باشد.


ارسال نظرات