مسابقات والیبال جام رمضان بسیج خواف با رقابت 12 تیم به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۸۵۴۲۰۵۰
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در مراسم اختامیه این مسابقات سرهنگ پاسدار محمد علی نطاق گفت: رسیدن به سلامتی جسم و جان، از اموری است که انسان همیشه در پی آن بوده و هست. دین اسلام همواره به عنوان یک دین کامل و جهان شمول به تمامی زوایای یک زندگی سالم می اندیشد و همه راه های منتهی به سعادت دنیا و آخرت را برشمرده است.

وی افزود: بدن به عنوان مرکب روح است و رابطه تنگاتنگی میان جسم و جان وجود دارد، به گونه ای که ضعف و ناتوانیِ هر یک بر دیگری تأثیر مستقیم دارد و برای رسیدن به کمال، پاس داشت هر دو بُعد ضرورت دارد. سلامتی آن قدر اهمیت دارد که حضرت علی علیه السلام می فرماید: «الصِّحَّةُ أَفْضَلُ النِّعَمْ؛ سلامتی بالاترین نعمت است.

سرهنگ پاسدار محمد علی نطاق خطاب به ورزشکاران گفت: یک ورزشکار باید در همه کارهای زندگی خود و همه اموری که مربوط به زندگی ورزشی او می شود، میانه روی را پیشه خود سازد و افراط و تفریط را کنار بگذارد. در حقیقت با میانه روی است که رشد و پیروزی به دست می آید، وگرنه با زیاده خواهی یا کم خواهی، نمی توان راه به جایی برد.

محمد ابراهیم احراری مسئول برگزاری مسابقات در رابطه با گزارش بازی های صورت گرفته گفت: در دیدار فینال مسابقات والیبال جام رمضان تیم شهید آوینی توانست با نتیجه سه بریک تیم قدس را شکست داده و قهرمان این دوره از مسابقات والیبال جام رمضان شود.

وی اضافه کرد: در دیدار رده بندی این دوره از مسابقات نیز که با حضور علاقمندان به ورزش والیبال برگزار شد ، تیم شهید مصدق توانست با نتیجه دو بر یک تیم شهدای غواص را مغلوب کند.

در این مسابقات ۱۲ تیم در قالب دو گروه با همدیگر رقابت کردند. در این دور از رقابت ها بهروز جوهری و عبدالقادر ورزیده به عنوان داوران استانی ، مصطفی زنگنه به عنوان منشی ، حسین زنگنه و امین شنوایی به عنوان خط نگهدار قضاوت ۳۶ بازی را برعهده داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها