خبرگزاری بسیج: محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی و با مشارکت و همراهی معاونت فرهنگی ، پایگاه بسیج شهید آزاد فر و حوزه بسیج کارمندان شهید پلارک در نمازخانه شهرداری باقرشهر برگزار شد .
کد خبر: ۸۵۴۱۹۷۴
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲

 به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سعید استاد فرج شهردار باقرشهر با تقدیر از برگزارکنندگان این مراسم و همچنین ضمن تجلیل از قاریان حاضر در این برنامه معنوی، طنین قرآن را صدای احیاگر قلب انسان دانست و گفت: قرآن کلام خداست و هیچ انرژی و  قدرتی مانند کلام خداوند نمی‌تواند روح مخلوق خداوند را   سرشار از انرژی مثبت و غنی معنوی کند. بی‌شک آموزش و قرائت قرآن از واجباتی است که همه والدین بر عهده‌دارند و بر این امر توصیه فراوانی هم شده است .

شهردار باقرشهر با تأکید بر اصل اسلامی حاکم بر اصول تربیتی گفت : آموزه‌های دینی ما سرشار از توصیه‌های بسیار عالی برای همه افراد است که سرمنشأ و چشمه آن نیز قرآن است. برگزاری این قبیل برنامه‌ها موجبات انس افراد با این کتاب مقدس و معجزه ارزشمند را فراهم می‌کند.

  در این مراسم باشکوه و معنوی که با حضور  شهردار ، معاونین اداری ومالی، فرهنگی و امور شهر شهرداری و همچنین مدیران و کارکنان شهرداری باقرشهر برگزار شد، حاضرین با گوش جان سپردن به آیات الهی در آوای خوش‌الحان قاریان بین‌المللی روح خود را با کلمات آسمانی تازه کردند .

 

ارسال نظرات