زهره بخش، دبیر هیئت تیر و کمان نیروهای مسلح در گفتگو با بسیج:
دبیر هیئت تیر و کمان نیروهای مسلح گفت: در مسابقات المپیک سیزم، کره ای ها جدی ترین رقیبان کمانداران ملی پوش نیروهای مسلح هستند.
کد خبر: ۸۵۴۱۹۳۵
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰

مهدی زهره بخش دبیر هیئت تیر و کمان نیروهای مسلح در گفتگو با خبرگزاری بسیج درباره آخرین شرایط تیم تیر و کمان اعزامی به بازی های المپیک سیزم گفت: اوایل امسال بود که مسابقات انتخابی تیم ملی تیر و کمان نیروهای مسلح را در تهران برگزار کردیم و پس از آن اولین اردوی آماده سازی تیم در خردادماه به مدت 12 روز در تهران با حضور نفرات منتخب مسابقات انتخابی برگزار شد.

زهره بخش اظهار داشت: تیم تا مهرماه که به مسابقات المپیک اعزام می شود چندین اردوی دیگر هم خواهد داشت و دومین اردوی تیم ملی تیر و کمان هم با حضور کمانداران مرد و زن از 30 تیر تا 15 مرداد در تهران برگزار می شود. در این اردو 29 کماندار در رشته ریکرو زیر نظر مربیان تمریناتشان را برای آماده سازی جهت حضور پرقدرت در المپیک سیزم پیگیری می کنند.

وی با اشاره به اینکه تیم ملی تیر و کمان ایران امسال برای اولین بار در المپیک سیزم شرکت می کند، افزود: هر چند این اولین حضور تیم در چنین مسابقاتی است اما تلاش بچه ها و کادر فنی بر این است که تیم با قدرت حضور پیدا کند و این می تواند یک تجربه خوب برای المپیک های بعدی باشد.

دبیر هیئت تیر و کمان نیروهای مسلح درباره رقیبان کمانداران کشورمان در این مسابقات تصریح کرد: جدی ترین رقبای ایران، دو کشور کره هستند. به هر حال کره جنوبی مهد رشته ریکرو است و کره شمالی هم در این رشته نظامیان آن مهارت زیادی دارند.با این حال امیدواریم با تلاش بچه ها بتوانیم عملکرد خوبی در المپیک سیزم داشته باشیم.

زهره بخش با بیان اینکه تیم در اردوهای آماده سازی کمبودی نداشته است، خاطر نشان کرد: باید از فرماندهی پشتیبانی ستاد کل نیروهای مسلح که همه امکانات را در اختیار ما قراردادند و تیم اردوهای خیلی خوبی تا امروز داشته، تشکر کنم.

وی درباره ترکیب تیم ملی تیر و کمان اعزامی به بازی های المپیک سیزم هم گفت: در حال حاضر در اردو، 8 نفر خانم و 21 نفر آقا حضور دارند که در بین آنها ملی پوشان هم هستند. البته با توجه به همزمانی مسابقات تیم ملی تیر و کمان نتوانسته ایم ملی پوشان را صدرصد در اردوها در اختیار داشته باشیم.

دبیر هیئت تیر و کمان نیروهای مسلح در پایان با تشکر از سردار باران چشمه رئیس سازمان تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: با توجه به تمرینات و اردوهای خوبی که تیم پشت سر می گذارد، امیدواریم که بتوانیم در المپیک سیزم در کره جنوبی پرچم کشورعزیزمان را بالا ببریم.

ارسال نظرات