مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه ای مردم ماه خدا با برکت و سوی شما آمده است گفت: قران را به عنوان امام و پیشوای خود انتخاب کنیم.
کد خبر: ۸۵۴۱۸۸۸
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶

به گزارش حبرنگار خبر گزاری بسیج ، حجه الاسلام و المسلمین برهان باقری در نشست سالیانه مودت که با حضور فرماندهان حوزه و پایگاههای مقاومت  بسیج سپاه زاهدان برگزار شد بر نزدیکی به خدا در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان تاکید و اظهار داشت: باید بسنجیم که چه مقدار توانستیم در ماه مبارک رمضان از طرق رسیدن به خدا استفاده بریم.

وی افزود: ذات اقدس الهی ما را در ماه مبارک رمضان بر سر سفره خود نشانده است و اگر بخواهیم به نحو احسن از این سفره بهره بریم باید به آداب سفره نشینی آگاه باشیم.

وی با تاکید بر اینکه ماه رمضان سفره قران کریم است ادامه داد: باید قران را بشناسیم و سر الفاظ و کلمات آن را با ویژگیها و توصیفاتی که خداوند از آن کردند دریابیم و به همانگونه رفتار کنیم.

حجه الاسلام باقری تاکید کرد: قران را به عنوان امام و پیشوای خود  انتخاب کنیم و از آن راهنمایی بجوییم تا ما را به خدا برساند.

وی با اشاره به سخنان امام علی(ع)اذعان داشت: شفای بزرگترین دردها مثل کفر، نفاق و سرکشی در قران کریم وجود دارد؛ هرکسی بدون وابستگی نژادی و قومی به قران مراجعه کند قران او را از گمراهی و ضلالت نجات می دهد و مسیر را به او نشان می دهد.

حجه الاسلام باقری قران را ثروت و دارایی هر فرد خواند و تصریح کرد: فقری بالاتر از عدم اتصال به قران نیست؛ قران فرد را بی نیاز می کند.

مسئول نمایندگی ولی قیه در سپاه سلمان قران کریم را محل تجلی ذات اقدس الهی برشمرد و خاطر نشان کرد: خداوند در قران کریم تجلی کرده است و اگر کسی بخواهد خداوند را ببیند باید سراغ قران کریم برود و در آن تدبر کند.

ارسال نظرات