شهرستان نیمروز در راستای پاسداری از ارزشها وآرمانهای انقلاب اسلامی بیش از 100شهید را تقدیم نظام کرده است
کد خبر: ۸۵۴۱۸۸۵
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ، فرمانده سپاه شهرستان نیمروز در مراسم یادواره شهدای کورین و شهرستان نیمروز ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: این یادواره با هدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و پیروی از منویات مقام معظم رهبری برگزار شد.

وی افزود: گرامی داشت یاد شهدا بسیار ارزشمند است زیرا زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها، مبارزه در میدان جنگ نرم است.

سرهنگ  پاسدار محمد نخعی با تاکید بر اینکه نیازمند نسلی پویا و نیرومند هستیم خاطر نشان کرد: در این یادواره ها به دنبال این هستیم که الگو هایی از خود مردم و از بین جامعه معرفی کنیم، الگوهای بومی که قطعا بهتر می توانند تاثیر بیشتری بر جوانان داشته باشند.

وی تصریح کرد: امروز جنگ نرم در خانه های ما نفوذ کرده و ما نیازمند پرورش نسلی هستیم که در برابر این آسیب ها بایستد اگر امروز می بینیم ۵ ابر قدرت جهان در کنار هم نشسته اند و جمهوری اسلامی را وادار به مذاکره کرده است حاصل رشادت های خون شهدا است.

فرمانده سپاه نیمروز ادامه داد: شهرستان نیمروز با توجه به وستعش بیش از ۱۰۰ شهید دارد و ما مسئولانی که در اینجا خدمت می کنیم باید به خود ببالیم که در خدمت این مردم هستیم و از هیچ خدمتی فرو نگذاریم.

در ادامه حجت السلام والمسلمین محمد راشکی امام جمعه نیمروز اظهار داشت: امروز در اینجا جمع شده ایم تا یاد و خاطره شهید "اسماعیل یزدان پور"اسوه صبر و شکیبایی را برگزار کنیم شهیدی که در تمامی طول زندگی خود فردی مومن و جوانی با تقوا همچون خانواده اش بود.

ارسال نظرات