عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور:معتقدیم که اگر بخواهیم بحث حجاب را در جامعه گسترش و تقویت کنیم باید آموزه های دینی را در خانواده ها ،جامعه دانشگاهی و ادارات و محلات را داشته باشیم و دغدغه مند شویم.
کد خبر: ۸۵۴۱۸۷۳
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سامان نیازی، عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در گفتگویی ضمن گرامیداشت سالروز قیام مردم مشهد در برابر کشف حجاب گفت: امروز سالروز 21 تیرماه و قیام مردم مشهد در برابر علیه کشف حجاب است که آن را به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری کرده‌اند.

وی افزود: این اقدام رضاخان اقدام استعماری و توطئه گرایانه در کشوری بوده است که قدمت زیادی در مسلمانی و اسلام آوردن دارد که این اقدام مزدورانه نیازمند بررسی های بیشتر است.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور خاطرنشان کرد: قیام مردم مشهد در مسجد گوهرشاد نشان داده است که مردم ایران در طول تاریخ همواره بر سر خطوط قرمز خود حساسیت داشته و دارند اصل این حساسیت ها تاریخی است و تداوم داشته و دارد.

نیازی خاطرنشان کرد: امروز هم دشمن باید بداند که هرکجا به دین و مذهب ما ورود کند و تحت تاثیر قرار دهد، ملت انقلابی ایران با قدرت در برابر آن ها ایستادگی می کند و جواب سختی به آنها می دهد.

وی تصریح کرد: دشمن سال ها است که از راه های مختلف نتوانسته به نظام اسلامی ضربه بزند که نمونه آن در بحث حمله نظامی در دفاع مقدس و جنگ های روانی و ترور شخصیت ها است اما در این راستا کمی احساس کرده است که می تواند در بحث جنگ نرم نتیجه بگیرد.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور گفت: امروز دشمنان در بحث جنگ نرم در حال ادامه راه خود هستند و سناریوهای متعددی را در پیش گرفته اند که در این راستا به بحث خانواده ها به ویژه بحث حجاب نیز ورود کرده و سعی دارند تا ضربه ای را به جمهوری اسلامی بزند.

نیازی بیان کرد: دشمن در برخی از جاها گول ظاهر برخی از افراد در جامعه  ما را خورده است؛ اما در این راستا باید بداند که همواره این مردم پای آرمان های خود ایستاده است که راهیپمایی های مختلف در 13 آبان، 22 بهمن و روز جهانی قدس و همچنین انتخابات های گسترده نشان می دهد که این مردم همچنان شیفته و دلبسته انقلاب اسلامی و ولایت فقیه هستند و مطمئنا دشمنان نیز از راه جنگ نرم هم به جایی نخواهند رسید.

وی ادامه  داد: توصیه دیگر ما به دشمن این است که بدانند که ملت انقلابی ایران، دانشجویان مومن و انقلابی هیچگاه اجازه نخواهند داد که دیگر کشوری بیگانه ایران را تحت استعمار خود قرار دهد و این آزمایشات کثیف را مانند کشف حجاب انجام دهند.

ارسال نظرات