رئیس اداره اوقاف اشکذر از آغاز آزمون شفاهی طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم با حضور بیش از 200 شرکت‌کننده شهرستان اشکذر خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۱۸۷۲
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، رئیس اداره اوقاف شهرستان اشکذر با اشاره به برگزاری آزمون شفاهی طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در سراسر کشور، گفت: بیش از ۲۰۰ نفر از علاقه مندان در آزمون شفاهی طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم شرکت کردند.
حجت الاسلام کرمی رئیس اداره اوقاف اشکذر با بیان اینکه حفظ قرآن جامعه را از تهاجم فرهنگی دشمن مصون می‌کند، افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه متعهد شده در یک دوره چهار ساله یک میلیون حافظ در رشته های مختلف را تربیت نماید.
کرمی بیان کرد: این آزمون در ۱۰ رشته، حفظ جزء۳۰، جزء ۳۰ و یک، جزء ۳۰، یک و دو، پنج جزء، ۱۰ جزء، ۱۵ جزء، ۲۰ جزء، کل قرآن، ۱۵۰ موضوع قرآنی و ۳۰۰ موضوع قرآنی برگزار می‌شود.
حجت الاسلام کرمی تصریح کرد: برای آزمون شفاهی۸۰ نمره مربوط به حسن حفظ و ۲۰ نمره مربوط به تجوید، صوت و لحن است و افرادی که حداقل ۷۰ نمره از ۱۰۰ نمره را کسب کنند به آزمون کتبی راه پیدا می‌کنند.
وی اظهار کرد: آزمون کتبی نیز در ۱۰ رشته و همزمان با آزمون سراسری، در ساعت ۹ صبح روز جمعه ۹ اسفندماه در محل مسجد مهدیه اشکذر برگزار می‌شود.
ارسال نظرات