حجت الاسلام پورقیومی مقدمه پاکدامنی را داشتن پوشش مناسب دانست و افزود: دشمنان انقلاب اسلامی امروزه تهاجم فرهنگی و ترویج فرهنگ ابتذال غربی را به جای تهاجم نظامی بر علیه نظام برگزیده اند تا به زعم خودشان از این طریق ایران اسلامی را سرنگون نمایند.
کد خبر: ۸۵۴۱۸۷۱
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۵:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، به مناسبت گرامیداشت روز عفاف و حجاب، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر پیرامون این موضوع در جمع کارمندان اداره بهزیستی شهرستان سخنرانی کرد.
وی گفت: بر اساس آموزه های دینی ما، حجاب و رعایت پاکدامنی و عفاف مخصوص به زنان جامعه نیست بلکه مردها هم باید در این زمینه ملاحظاتی را داشته باشند .
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر افزود: مقدمه پاکدامنی داشتن پوشش مناسب است و دشمنان انقلاب اسلامی امروزه تهاجم فرهنگی و ترویج فرهنگ ابتذال غربی را به جای تهاجم نظامی بر علیه نظام برگزیده اند تا به زعم خودشان از این طریق ایران اسلامی را سرنگون نمایند .


پورقیومی با استناد به آیات قرآن کریم حجاب در دیدگاه قرآن چهار مرحله دانست و گفت: در اولین مرحله باید یک زن مسلمان تمام بدن خود را با پوشش مناسب در مقابل دیدگان جامعه و جنس مخالف بپوشاند تا آستانه تحریک جنسی جوانان بالا نرود، در مرحله دوم هم زنان و هم مردان باید برای حفظ و تقویت پاکدامنی خود بر اساس آیات سوره مبارکه نور چشم های خود را کنترل کنند ، در مرحله سوم نیز شیوه حرف زدن با نامحرم و جنس مخالف است که توسط زنان باید لطیف و نازک سخن گفته نشودکه نتیجه اش طمع نامحرم در او می گردد ،در نهایت دستور قرآن است که بانوان باید در راه رفتن خود نیز نهایت دقت داشته باشند تا پیام منفی به جنس مخالف مخابره نگردد.

ارسال نظرات