دبیر جشنواره شعر بسیج «اوج هنر» گفت: نکته قابل توجه این است که در بخش شاعران زیر 20 سال, 28 اثر چشمگیر و به دبیر خانه رسید که نشان از پتانسیل و ظرفیت بالای استان برای حضور شاعران جوان در سطح ملی دارد.
کد خبر: ۸۵۴۱۸۶۳
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از یزدهنر؛ دبیر جشنواره شعر بسیج «اوج هنر» ضمن تشکر و قدردانی از شاعرانی که با اشعار خود اوج هنر را رقم زدند اعلام کرد: در اولین فصل برگزاری این جشنواره با موضوع شعر عاشقانه وعرفانی, تعداد 122 اثر از شاعران استان به دبیرخانه جشنواره رسید که استقبال شاعران استان  فراتر از انتظار بود که تعداد 84 اثر در بخش شاعران 20 تا45 سال و 10 اثر در بخش شاعران 45 سال به بالا دریافت شد.

عالیه مهرابی ادامه داد: نکته قابل توجه این است که در بخش شاعران زیر 20 سال, 28 اثر چشمگیر و به دبیر خانه رسید که نشان از پتانسیل و ظرفیت بالای استان برای حضور شاعران جوان در سطح ملی دارد.

وی در مورد عملکرد بسیج هنرمندان در این زمینه گفت: بسیج هنرمندان در هر فصل با شناسایی شاعران مستعد و برگزاری کارگاه ها وجلسات متعدد و حضور در فضای مجازی سعی در جذب و پرورش این استعدادها دارد.

دبیر جشنواره شعر بسیج «اوج هنر» به اولین کارگاه شعر اشاره کرد و اظهار داشت: انشاالله اولین کارگاه با موضوع شعر عاشقانه و عرفانی وبررسی  ظرفیت ها و آسیب های این حوزه در تاریخ چهارشنبه 31 تیرماه ساعت 18 در مکان سالن آمفی تئاتر دانشگاه پیراپزشکی واقع در ابتدای بلوار دانشجو جنب تربیت معلم برگزار خواهد شد.

 

مهرابی خاطر نشان کرد: اختتامیه چهاردهمین همایش فصلی اوج هنر پس از تشکیل کارگاه و اقامه نماز در همان محل برگزار و آثار برتر این همایش در اختتامیه معرفی و تجلیل خواهند شد.

وی در پایان گفت: به شاعرانی که جهت حضور در این کارگاه ثبت نام کرده اند و در این کارگاه حضور یابند گواهی شرکت در کارگاه داده خواهد شد  و شاعرانی که تمایل به شرکت در کارگاه را دارند و هنوز موفق به ثبت نام نشده اند تا قبل از فرا رسیدن عید سعید فطر با شماره 36284855 تماس بگیرند.

ارسال نظرات