طرح همای رحمت هرساله در ماه مبارک رمضان از سوی جمعیت هلالاحمر شهرستان به اجرا درمیآید که امسال نیز با شور وشعف خاصی اجرایی شد.
کد خبر: ۸۵۴۱۸۴۸
|
۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، رئیس جمعیت هلال احمر میبد در این خصوص گفت : بر اساس این طرح 50 سبد کالا اعم از خوراکی و بهداشتی به ارزش یک میلیون و یکصد هزار ریال در مرحله اول در اول ماه مبارک رمضان بسته بندی و در میان نیازمندان توزیع کرده است.

کمال بنا بابیان اینکه در حال حاضر دومین مرحله از سبد کالا امروز از سوی جمعیت هلال احمر این شهرستان جمع آوری، بسته بندی و در مرحله توزیع قرارگرفته است گفت: در این مرحله هم یکصد سبد کالایی به ارزش یک میلیون ریال به ازای هر سبد کالا از سوی جمعیت داوطلب هلال احمر میبد جمع آوری و بسته بندی شده است که 2 روز آینده بین نیازمندان توزیع میشود.

گفتنی است که فرماندار میبد با حضور در بین کارکنان هلال احمر از آنان قدردانی کرد.

صبح دوشنبه 22 تیرماه فرماندارمیبد در بازدید از اجرای طرح همای رحمت جمعیت هلال احمر شهرستان میبد ضمن قدردانی از داوطلبان جمعیت هلال احمر در جمع آوری این بسته های غذایی در رفع مشکل نیازمندان گفت: ماه مبارک رمضان بهار قرآن و فقراست که به برکت این ماه همه اغنیا و فقرا در سر سفره الهی در کنار هم از نعمتهای آن بهره مند می شوند.

حسین فلاح گفت: هرچند شهرستان میبد جز شهرهای فرهنگی و دینی است که به لحاظ برخورداری اقتصادی و وجود خیرین و مؤسسات خیریه، کمکهای قابل توجهی به فقرا و نیازمندان می شود.

وی افزود: اما هستند خانواده های آبرومندی که به علتشان خانوادگی به نهادهای حمایتی و مؤسسات خیریه مراجعه ندارند اما نیازمند واقعی هستند که باید شناسایی و موردتکریم قرار بگیرند.

ارسال نظرات