فرمانده سپاه خاتم الانبیاء شهرستان عسلویه گفت: انشاالله سال آینده کاروان مرتلین قرآنی سپاه عسلویه در تمام شهر ها و روستاهای شهرستان حضور خواهد یافت و همه نقطه شهرستان را به فیض قرآنی و معنوی نائل خواهد کرد.
کد خبر: ۸۵۴۱۸۴۳
|
۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، سرهنگ خلیل رفعتی فرمانده سپاه خاتم الانبیاء شهرستان عسلویه در اختتامیه برنامه کاروان نور سپاه عسلویه که دیروز در شرینو برگزار گردید ، گفت: از تمام ائمه جمعه و جماعات اهل تسنن و شیعه که مارا در این ماه مبارک رمضان وماه بهارقرآن در جهت برگزاری هر چه بهتر برنامه بزرگ فرهنگی مرتلین قرآنی سپاه عسلویه که هر روز در یک شهر یا روستا همراه با افطار صورت می گرفت، یاری نموده اند تقدیر و تشکر بعمل می آورم. 

وی گفت:بنده جزو کوچکی از مجموعه بزرگ بسیج عسلویه، که این برنامه مهم و تاثیرگذار را به سرانجام رسانده ایم به حول و قوه اللهی و همکاری و همیاری دوستان و مسئولین انشاالله در سال های آینده هم این برنامه را با قوت ادامه خواهیم داد.

حجت الاسلام سید زین العابدین رضوی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عسلویه در ادامه برنامه اضافه کرد: ماه مبارک رمضان ماه بندگی خداوند، ماه تدبر در قرآن است و تدبر را در روایات و کلام نورانی حضرت علی (ع) می تواند دید و مردان اللهی کسانی هستند که در خدمت قرآن قرار می گیرد و به آنچه قرآن گفته عمل می کنند و در مسیر قرآن قدم برمی دارند و از راه قرآن منحرف نمی شود.

وی افزود: مردان اللهی و قرآنی همیشه بیدارند و هیچ وقت خواب نمی مانند و گوشی که خواب است،لهو و لعب گوش می کند واین ماه، ماه بیدارشدن و خارج شدن از هوای نفس است.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها