خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه رزن:

مسئولین بسیج همچون باغبانی دلسوز هستند

فرمانده سپاه ناحیه رزن گفت: مسئولین بسیج باغبانانی دلسوز هستند و همانگونه که هر گلی رسیدگی خاصی می خواهد، بسیجیان تحت امر نیز برحسب تفکرات و اخلاقشان رفتار خاصی می طلبند تا از مسیر انقلاب و اهداف آن منحرف نشوند.
کد خبر: ۸۵۴۱۸۲۵
|
۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، محفل انس و مودت با فرماندهان پایگاه‌ها و خانواده‌های آنها در سالن 9 دی سپاه ناحیه رزن برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه رزن در این نشست مسئولین بسیج را باغبانی برای گل های درون باغ دانست و گفت: همانطور که هر گلی رسیدگی خاصی می خواهد، بسیجیان تحت امر نیز برحسب تفکرات و اخلاقشان رفتار خاصی می طلبند تا از مسیر انقلاب و اهداف آن منحرف نشوند.

ابوالفضل برات‌زاده افزود: فرمانده پایگاه باید با نبوغ خود و با استفاده از نظرات بسیجیان مشکلات پایگاه را شناسایی کند و در رفع آنها بکوشد.

وی ادامه داد: اشراف اطلاعاتی از حوزه استحفاظی و گزارش آن به رده‌های بالاتر برای رفع خطرات احتمالی برای نظام و انقلاب از سوی دشمنان از دیگر وظایف یک فرمانده پایگاه است.

فرمانده سپاه ناحیه رزن با بیان اینکه محور مقاومت اکنون نیازمند کمک های مالی است، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم از تمام امکانات برای کمک به این جبهه استفاده کنیم و مهمترین اهرم ما در این کمک رسانی بسیج و بسیجی است.

وی از فرماندهان پایگاه‌ها درخواست کرد با یک روحیه جهادی برای جمع آوری کمک های مردمی تلاش کنند و گفت: در آموزه های دینی نیز آمده برای بهتر نتیجه دادن این امر مقدس ابتدا باید از خودمان شروع کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات