خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر:

ماهواره یکی از عوامل از بین رفتن عفاف و حجاب است/ مسئولان گرفتار سیاسی‌کاری نشوند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه ماهواره یکی از عوامل از بین رفتن عفاف و حجاب است، گفت: باید با فعالیتهای فرهنگی مناسب با این مقوله برخورد شود و مسئولان امر گرفتار سیاسی‌کاری نشوند.
کد خبر: ۸۵۴۱۸۲۱
|
۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۳

حجت‌الاسلام حمزه شیرزادی در گفتگو با خبرنگار بسیج در ملایر با اشاره به بحث حجاب وعفاف اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این زمینه می‌فرمایند «حفظ حجاب به زن کمک می کند تا به رشد معنوی عالی خود برسد» و از دستورات زیبای قرآن در آیات 31 و 30 سوره مبارکه نور حفظ حجاب و عفاف برای مردان وزنان است.

وی افزود: متاسفانه در سال‌های اخیر با وجود هشدارهای مکرر رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر تهاجم فرهنگی هیچ چیز مانند حجاب و عفاف در محیط‌های مختلف مورد تعرض دشمنان واقع نشده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر گفت: ملت ایران اسلامی به برکت خون هزاران شهید باید مقید به ارزشهای دینی باشند تا شاهد رشد معنویت و پاکدامنی در جامعه باشیم.

وی با تأکید بر ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه اضافه کرد: این امر به برخی مباحث بستگی دارد از قبیل سبک زندگی اسلامی که مقام معظم رهبری به آن اشاره کردند و خانواده ها باید تلاش کنند سبک زندگی اسلامی و سیره اهل بیت(ع) را در زندگی خود جاری کنند.

شیرزادی با اشاره به نقش مراکز تربیتی و آموزشی در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف بیان داشت: با توجه به اینکه مخاطبان این مراکز جوانان و نوجوانان هستند، باید در این مراکز ارزش‌های دینی ملاک و محور باشند.

وی ادامه داد: مسئولین فرهنگی کشور هر یک باید مسئولیت خود را اجرا کنند که متأسفانه درباره این مهم هیچ گونه دغدغه ای ندارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه نباید از ماهواره غافل شد، خاطرنشان کرد: یکی از عوامل از بین رفتن عفاف و حجاب ماهواره است که باید با فعالیتهای فرهنگی مناسب با این مقوله برخورد شود و مسئولان امر گرفتار سیاسی کاری نشوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار