مردم 39 مرکز نیکوکاری در سطح استان و بیش از 2 هزار مسجد که نماز عید سعید فطر در آن اقامه می‌شود با حضور امدادیاران می‌توانند زکات فطره خود را به کمیته امداد اختصاص دهند.
کد خبر: ۸۵۴۱۸۱۳
|
۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲

 




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران، حسن قربانی اظهار کرد: در کنار پایگاه‌های جمع‌آوری فطریه در میدان‌های مرکزی و مصلی‌های جمعه صندوقی جهت جمع‌آوری کمک برای زندانیان معسر و آبرومند تهیه شد تا مردم بتوانند کمک‌های خود را در این بخش پرداخت کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی مازندران گفت: بیش از 150 پایگاه ثابت و سیار برای جمع‌آوری زکات فطره به مدت سه روز در مازندران دایر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ماموران کمیته امداد در مازندران آمادگی دارند تا فطریه مردم را برای تامین معیشت نیازمندان جمع‌آوری کنند، افزود: همکاران تخلیه‌گر صندوق‌های صدقات هم با مراجعه به در منازل مشترکان و مغازه‌ها در کنار تحویل پاکت فطریه، کمک‌های آنها را جمع‌آوری می‌کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی مازندران تصریح کرد: در صورتی‌ که برای مردم استان، امکان پرداخت فطریه و کفاره در پایگاه‌ها مقدور نیست می‌توانند از روز اول عید فطر تا پایان ماه جاری به ادارات این نهاد در شهرستان‌ها مراجعه و زکات فطریه و کفاره خود را پرداخت کنند.

وی ادامه داد: مردم 39 مرکز نیکوکاری در سطح استان و بیش از 2 هزار مسجد که نماز عید سعید فطر در آن اقامه می‌شود با حضور امدادیاران می‌توانند زکات فطره خود را به کمیته امداد اختصاص دهند.

این مسئول خاطرنشان کرد: بیش از 150 پایگاه ثابت و سیار برای جمع‌آوری زکات فطره به مدت سه روز در مازندران دایر می‌شود.

قربانی در پایان گفت: مردم نوع‌دوست استان می‌توانند فطریه و کفاره خود را به شماره شناسه 4050 بانک ملت شعبه خیابان معلم ساری در سراسر مازندران واریز کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها