مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران

هفته گرامی‌داشت اصحاب رسانه مازندران برگزار می‌شود

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران با اشاره به فراهم شدن مقدمات اولیه برای آیین بزرگداشت روز خبرنگار استان، گفت: هفته گرامی‌داشت اصحاب رسانه مازندران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۴۱۷۹۹
|
۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶

 




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حسین قربانی در دیدار با مدیر امور شعب بانک ملی مازندران، اظهار داشت: امسال به پاس قدردانی از تلاش فعالان رسانه ای مازندران روز خبرنگار به صورت هفته تجلیل و گرامی‌داشت اصحاب رسانه مازندران برگزار می‌شود.

وی افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران، غبارروبی مزار شهدای رسانه و سرکشی از جانبازان رسانه ای استان بخشی از برنامه های هفته رسانه در سال 94 خواهد بود.

مدیر امور شعب بانک ملی مازندران نیز در این نشست از آمادگی این بانک برای میزبانی از اصحاب رسانه استان در قالب آئین گرامی‌داشت روز خبرنگار در بابلسر خبر داد.

هیبت الله ویسی گفت: اصحاب رسانه نقش اثرگذاری در توسعه اقتصادی استان و کشور داشته و پاسداشت شأن و منزلت آنان امری شایسته است.

وی با تبریک انتخاب آقایان حسن زاده اشرفی و قربانی در ترکیب هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران افزود: بانک ملی مازندران موفقیت خود را در حوزه اطلاع رسانی مرهون تلاش اصحاب رسانه و خبرنگاران زحمتکش می‌داند.

ویسی با اشاره به اینکه رفع مشکلات معیشتی و رفاهی خبرنگاران و اصحاب رسانه استان از وظایف اصلی مسئولان دستگاه های اجرایی است، تصریح کرد: بانک ملی مازندران بر خود وظیفه می داند تا امسال برای دومین سال متوالی میزبان اصحاب رسانه مازندران در متل بانک ملی بابلسر باشد.

وی قول مساعد داد تا با هماهنگی خانه مطبوعات مازندران نسبت به اعطای تسهیلات ارزان قیمت و خرید لوازم ضروری برای دفاتر رسانه های استان اقدامات لازم به عمل آید.

رضا حسن زاده اشرفی, رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران نیز در این نشست گفت: در مسئولیت جدید بانک ملی مازندران امیدواریم اصحاب رسانه مازندران دیگر دغدغه دریافت تسهیلات از بانک ملی استان را نداشته باشند.

وی از برگزاری جلسه ستاد گرامی‌داشت روز خبرنگار با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خبر داد و گفت: آئین گرامیداشت روز خبرنگار عصر جمعه شانزدهم مرداد ماه با حضور مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار مازندران، مسئولان استانی و اصحاب رسانه مازندران در متل بانک ملی بابلسر برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها