خبرهای داغ:
شاه امیریان
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کازرون:
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کازرون در واکنش به انتخاب استاندار فارس و با اشاره به تلاش روزهای اخیر جریان فتنه برای حیات در استان پهناور فارس، اعلام کرد:جای فتنه گران در استانی که نام ۱۵ هزار شهید بر پیشانی آن می درخشد، نیست
کد خبر: ۸۵۴۱۷۷۸
|
۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کازرون در واکنش به انتخاب استاندار فارس و با اشاره به تلاش روزهای اخیر جریان فتنه برای حیات در استان پهناور فارس، اعلام کرد:جای فتنه گران در استانی که نام ۱۵ هزار شهید بر پیشانی آن می درخشد، نیست.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های کازرون در واکنش به انتخاب استاندار فارس با صدور بیانیه ای، اقدام دولت در انتخاب استاندار را بر خلاف صداقت، اعتدال و همدلی دانست و از اقدام انقلابی نمایندگان که در پی انتخاب استاندار به وجود آمده بود، تقدیر و تشکر کرد.

در این بیانیه آمده است: در حالی که دولت، سیاست خود را در انتخاب استانداران، «نظرسنجی از نمایندگان و علما» اعلام کرده بود، در کمال ناباوری مشاهده کردیم که فردی را برای استاندار استان پهناور فارس برگزیدند که نه آشنایی چندانی با استان فارس دارد و نه در سابقه‌اش میانه خوبی با اعتدال!

این بیانیه می افزاید: گزینه دولت برای استانداری در حالی معرفی می شود که مجمع نمایندگان گزینه های پیشنهادی خود را که نسبت خوبی هم با دولت اعتدال و حتی اطلاح طلبان میانه رو داشته اند و به نوعی مدیر بومی و دارای صلاحیت شناخته می‌شدند از مدت ها پیش به وزارت کشور معرفی کرده بودند اما دولت و وزارت کشور به آن اهمیتی ندادند که ندادند تا آرامش دوباره به فارس برنگردد.

در این بیانیه با اشاره به سخنان ائمه جمعه و نمایندگان استان فارس در مجلس در خصوص ویژگی های استاندار فارس، آمده است: در روزهای اخیر نماینده ولی فقیه در استان، ائمه جمعه شهرستان ها و نمایندگان فارس، ویژگی ها و خصوصیت های فردی که قرار است به عنوان استاندار فارس انتخاب شود به صراحت اعلام شده بود اما به نظر می رسد با انتخاب گزینه خود برای استانداری، این سخنان پشیزی برای دولتمردان ارزشی نداشته است.

در ادامه این بیانیه به بازخوانی سوابق سیاسی گزینه مدنظر دولت برای استانداری فارس پرداخته شده و تصریح شده است: دولت در انتخاب استاندار فارس در آزمون اعتدال و صداقت و همدلی مردود و رفوزه شده است.

این بیانیه می افزاید: جبش دانشجویی اجازه نخواهد داد کسی را که سابقه ایجاد تشنج سیاسی و افراد عملی در کارنامه دارد، کلیددار استانداری فارس شود.

این بیانیه با اشاره به تلاش روزهای اخیر جریان فتنه برای حیات در استان پهناور فارس، تصریح کرده است: جای فتنه گران در استانی که نام ۱۵ هزار شهید بر پیشانی آن می درخشد، نیست.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کازرون در پایان این بیانیه، ضمن تشکر و قدردانی از اقدام انقلابی نمایندگان استان فارس در مجلس، خطاب به این نمایندگان آمده است: استعفای دست جمعی شما و طرح استیضای وزیر کشور، اقدامی قابل تقدیر و ستایش است و از شما می خواهیم تا تا زمان رسیدگی به مطالبتان به حق تان، از حضور در صحن علنی خودداری کنید.


ارسال نظرات
پر بیننده ها