مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد با اشاره به برگزاری اردوی زیارتی مشهد مقدس گفت: اردوی زیارتی سیاحتی مشهد مقدس ویژه اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۴۱۶۳۹
|
۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ازروابط عمومی کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد، محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد با اشاره به برگزاری اردوی زیارتی مشهد مقدس گفت: اردوی زیارتی سیاحتی مشهد مقدس ویژه اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد برگزار می شود.

وی افزود: زمان برگزاری این اردوها از 5الی 12 مرداد سالجاری است که علاقمندان می توانند از 15 تیر تا 4 مردادماه با حضور در کانون تخصصی اردوهاو همایش ها (امام رضا (ع))  واقع در شهرک گلستان بلوار امامت مسجد ولایت و یا تماس با شماره 38233014- 09138571610 ثبت نام نمایند.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد خاطرنشان کرد: هزینه این اردوها با توجه به شرایط حضور در این اردو متغیر است به نحوی که سفر با اتوبوس مبلغ 230 هزار تومان، سفر با وسیله شخصی 180 هزار تومان و سفر با قطار 350 هزار تومان است که به صورت نقدی و اقساط دریافت می شود.

رستگاری تصریح کرد: محل اسکان در این اردوی زیارتی سیاحتی در مشهد مقدس ضلع جنوبی بازار رضا کوچه مکتب الرضا است.

وی همچنین بیان کرد: در این راستا نیز در صورت ثبت نام به مدیران مسئولین کانون ها، رابطین فرهنگی ، کتابداران ، مسئول واحد خواهران و امام جماعت کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد مبلغ 50 هزار تومان کمک هزینه اعطا می شود.

ارسال نظرات