مدیر ایثارگران بسیج سپاه شهرستان عسلویه ازسرکشی 44 خانواده شاهد، آزاده وجانباز بسیجی خبر داد و گفت: این طرح از روز گذشته بمناسبت عید سعید فطر آغاز شده و تا روز عید ادامه خواهد داشت
کد خبر: ۸۵۴۱۵۸۵
|
۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، علی محمدی خواه گفت: این طرج جهت ارج نهادن به مقام شامخ شهدا،آزاد گان و رزمندگان است که با هماهنگی فرماندهی ناحیه از 12 خانواده شهید بسیجی و 32 خانواده آزاده و جانباز شهرستان عسلویه شهرستان سرکشی و دیدار خواهد شد.

محمدی خواه با بیان اینکهامروزه دشمن به دنبال کاهش نفوذ ولایت است گفت: شهدا آمدند تا ولایت مداری را ترویج دهند و مردم را بر سر سفره معنویت دعوت کردندو از این رو ما مدیون شهداییم .

وی با اشاره به اینکه یاد و خاطره شهدا، وصایای این بزرگان و فرهنگ شهید و شهادت به منزله نزول باران در جامعه است گفت: شهدا بر سرزمین های خشکیده و دلها نازل شده اند چراکه آنان در دوران کمبود معنویات و تهدیدهای مختلف برای انقلاب اسلامی به کمک آمده اند.

وی با تاکید بر اینکه در تمامی عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی کشور به این جانفشانی‌ها نیازمندیم گفت: شهدا،آزادگان و جانبازان هرگز دست از آرمان‌های امام و انقلاب بر نداشتند و ما نیز با تعصی از آن بزرگواران باید راهشان را ادامه دهیم.

انتهای خبر
ارسال نظرات