به همت معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه سردشت، نشست روشنگری ماهواره و آسیب های آن برگزار گردید.
کد خبر: ۸۵۴۱۴۵۸
|
۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سردشت ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مومن سردشت و گرامیداشت شبهای قدر به جایگاه خانواده در اسلام و جامعه اشاره کرد و گفت:در فرهنگ اسلام کانون خانواده به عنوان مقدس ترین نهاد اجتماعی معرفی شده است.

وی آگاهی و بصیرت خانواده ها را در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان ضروری دانست وی افزود:دشمنان عفاف و حجاب جامعه ما را که یکی از اصول مهم استحکام خانواده است نشانه گرفتند و با پخش برنامه هایی بی هویت به دنبال تخریب این امر مقدس(خانواده) هستند.

حجت الاسلام و المسلمین جهانبان درمورد محتوای فیلم ها و سریال های ماهواره ای گفت: آن چیزی که از این فیلم ها و سریال ها استخراج می شود جز بی بندباری، خیانت، فساد و فحشا و بی فرهنگی چیز دیگری نیست.

وی در آخر با تاکید بر برکات و فیوضات ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد:رمضان ماه نزول قرآن و ماه تطهير جسم و روح انسان در برابر خالق خويش بوده و همه ما بايد با بهره مندی کافی از این ماه بيشتر با معبود خود انس و خلوت كنيم.

شایان ذکر است که در پایان این نشست از جانب معاونت فرهنگی اجتماعی بروشور تهاجم خاموش شامل فتواهای روحانیون اهل سنت در بین شرکت کنندگان پخش و از کلیه مدعوین مراسم پذیرایی افطار به عمل آمد .

ارسال نظرات