به منظور تکريم خانواده هاي محترم فرماندان بسيج و تقويت روحيه نشاط ومعنوي وترويج سبک زندگي علوي وفاطمي بين خانواده هاي بزرگ بسيج ضيافت افطاري فرماندهان حوزه ها و پايگاه ها ي بسيج سپاه خوي برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۱۴۴۶
|
۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در اين مراسم كه در محل تالار پرديس هنگ مرزي شهرستان خوي برگزار شد، حجت السلام محمد رستمي مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي، غلفت نكردن از دشمني اسكتبار، درك صحيح از جنگ فرهنگي، تقويت و تحكيم مباني اعتقادي، بصيرت افزايي، اعتماد به نفس و خودباوري تعالي معنوي، استقامت بر اصول و گفتمان انقلاب اسلامي، حفظ و ارتقاء آمادگي همه جانبه و اقتدار ملي را از راهكارهاي مقابله به دشمنان دانست.

وي در ادامه با اشاره به جنگ فرهنگي دشمنان افزود: ماهواره خطر بزرگی است که آثار شوم خود را نشان داده و فرهنگ ملت ها را مورد تهاجم قرار مي دهد و آنها درصددند فرهنگ خودشان بر تمام ملت ها تحمیل شود و فرهنگی جز فرهنگ آنان وجود نداشته باشد.

حجت السلام رستمي خاطرنشان كرد: می‌توان گفت خانواده کانون توجه حملات ابزارهای مدرن تهاجم فرهنگی است و با تضعیف آن بسیاری از اهداف تهاجم فرهنگی محقق می‌شود.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي گفت: تغيير ارزشها، باورها و افكارها در جامعه ما از اهداف دشمنان هدف مي باشد كه در اين زمينه بايد خيلي هوشيار باشيم.

سرهنگ پاسدار علي حيراني مسئول بازرسي سپاه خوي در حاشيه مراسم، هدف از برگزاری این مراسم را ایجاد انس والفت و تعامل و ارتباط بیشتر با فرماندهان پایگاههای مقاومت شهرستان در جهت تحقق اهداف بسیج اعلام کرد و گفت: بی شک پشتیبان اصلی فرماندهان بسیج همین خانواده ها و همسران آنها هستند و تکریم آنها تلاشی است که در جهت انجام ماموریتها، تقویت روحیه نشاط در خانواده بسیج و ترویج سبک زندگی اسلامی در بین خانواده ها است .

تجليل از فرماندهان نمونه پايگاه ها، بستن پيمان اخوت مابين فرماندهان پايگاهها و صرف افطاري از ديگر برنامه هاي اين مراسم بود.

ارسال نظرات