محفل سالیانه انس و مودت ناحیه مقاومت بسیج بافق با حضور امام جمعه محترم شهرستان، فرمانده ناحیه، فرماندار و مسئول نمایندگی ناحیه و مسئولین و فرماندهان در نمازخانه مدرسه شهید رجایی برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۱۴۴۱
|
۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق: محفل سالیانه انس و مودت ناحیه مقاومت بسیج بافق با حضور امام جمعه محترم شهرستان، فرمانده ناحیه، فرماندار و مسئول نمایندگی  ناحیه و مسئولین و فرماندهان در نمازخانه مدرسه شهید رجایی برگزار شد.

این محفل با تلاوت آیاتی از قرآن مجید توسط برادر بسیجی محسن شفیعی آغاز و در ادامه گروه سرود فرشتگان آسمانی پایگاه نجمه دولت آباد سرود زیبایی را اجرا کردند.

سرهنگ جمالی فرمانده ناحیه مقاومت ضمن عرض خیرمقدم به مسئولین و خانواده آنها در مورد نشست سالیانه انس و مودت گفت: همانطور که می دانید امسال سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نام گزاری شده و این نشست نیز برگرفته از همین نام می باشد.

وی افزود: اگر به گذشته نگاهی بیاندازیم رمز موفقیت و پیروزی انقلاب و گذشتن از همه موانع و سختی هایی که بر سر راه نظام وجود داشته همین وجود همدلی و همزبانی و وحدتی است که بین همه مردم وجود داشته و دارد.

در ادامه حجت الاسلام و مسلمین حاج سیدجواد سلیمانی امام جمعه محترم شهرستان در رابطه با این گردهمایی انس و مودت خاطر نشان کرد: بی شک حامیان اصلی و پشتیبان فرماندهان بسیجی همین خانواده هایشان می باشد چرا که اگر این همدلی نبود بسیج دهها میلیونی هرگز شکل نمی گرفت.

در پایان بعد از اقامه نماز مغرب و عشا توسط حجت الاسلام حاج سید علی طباطبایی، میهمانان به سر سفره افطاری دعوت شدند.

ارسال نظرات