سرهنگ دوم پاسدار حجت الهیارلو عنوان کرد: در راستای اجرای برنامه های حفظ آثار و نشر ارزش های اسلامی و بالا بردن روحیه ایثارگری در جامعه و انس و الفت با شهدا مراسم های آبروی محله برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۴۱۴۳۶
|
۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه خوی در گفتگوی خبری اذعان داشت: برنامه آبروی محله نوعی دیگر از یادواره شهداست که به منظور معرفی الگو به نسل جوان، ترویج سبک زندگی شهداء و ایجاد روحیه جهادی و شهادت طلبی برگزار می شود.

سرهنگ دوم پاسدار حجت الهیارلو گفت: برگزاری این نوع برنامه ها با محوریت یاد شهدا موجب تلطیف،گسترش معنویت در جامعه، تبیین مبانی اعتقادی و یادآوری اهداف عالی انقلاب اسلامی در میان مردم و همچنین آشنایی بیشتر نسل امروزی با اهداف و آرمان های شهدا راه حق و دیانت خواهد شد.

وی ادامه داد دشمن با راه اندازی شبکه های اجتماعی سعی دارد بین مردم روحیه شهادت طلبی را از بین ببرد و مردم را از مسیر اسلام و انقلاب دور کند لذا باید در راستای تبیین اعتقادات دینی، ارتقا سطح بصیرت و آگاهی بخشی به نسل جوان، تلاش مضاعف کرد.

الهیارلو در توضیح آبروی محله گفت: آبروی محله همان یادواره شهدا است با این تفاوت که این مراسم در مقابل درب شهیدمورد نظر با شکوه خاصی و با حضور مسئولین و اهالی منطقه و عموم مردم شهید پرورخوی برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات