با حضور فعالان و نخبگان بسیج تنگستان
فرمانده سپاه تنگستان گفت: با شناسایی، حفظ وانسجام فعالان و نخبگان بسیج که از اولویتهای کاریمان در سپاه تنگستان است مجمع رهروان ولایت را ساماندهی کرده ایم.
کد خبر: ۸۵۴۱۴۲۷
|
۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، سرهنگ محمد علی ملاکی در ضیافت افطاری مجمع رهروان ولایت که نخبگان و فعالان بسیج تنگستان حضور داشتند گفت: امروز نقش پر رنگ ولایت در لحظه لحظه زندگی ما باید جاری و ساری باشد و بسیجی اگر لحظه ای از فرمان ولایت غافل شود در بسیجی بودن خود باید تردید کند.

وی افزود: امروز نگاه ما به شما به عنوان نخبگان بسیج نگاهی ساده و کلیشه ای نیست بلکه انتظار داریم درمیدان و صحنه عمل با قدرت کامل حضور داشته باشید و لحظه به لحظه با پیگیری رویدادهای روز، حضور پر ثمرتان در صحنه را به عنوان نخبگان و پیشقراولان بسیج به نمایش بگذارید.

ملاکی گفت: دفاع از حریم ولایت کمترین کاری است که ما در قبال ولایت و رهبری فرزانه انقلاب می توانیم انجام دهیم و به طور قطع بسیج هر جا نیاز ببیند بدون هیچ تعارفی در دفاع از رهبر معظم انقلاب موضع گیری می کند.

وی خاطر نشان کرد: بسیج بارها اثبات کرده که گوش به فرمان ولایت فقیه و با بصیرت لازم در مواقع حساس، در دفاع از نظام مقدس اسلامی و پاسداری از ارزش های اسلامی در صحنه با حضور میلیونی و دشمن شکن حاضر می شود.

گفتنی است مجمع رهروان ولایت در این جلسه رسما کار خود را در تنگستان آغاز و غلامحسن زراعت پیشه به عنوان دبیر این مجمع معرفی شد.

ارسال نظرات