خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج خواهران حضرت خدیجه (س) سپاه بوکان:
فرمانده حوزه بسیج خواهران حضرت خدیجه (س) سپاه بوکان گفت: زنان پوشیده هرگز خود را پایگاه استعمار نمی‌کنند بلکه به عنوان نیروهای مسلح فرهنگی سدی مستحکم در برابر آنان پدید می‌آورند به گونه‌ای که می‌توان گفت پوشش دینی پادزهر تهاجم فرهنگی غرب است.
کد خبر: ۸۵۴۱۴۰۶
|
۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده حوزه بسیج خواهران سپاه بوکان در همایش حجاب و عفاف که در سالن کوثر سازمان تبلیغات اسلامی برگزار گردید ضمن سخنانی در خصوص اهمیت عفاف و حجاب گفت: غرب که خود در آتش فساد و تباهی می‌سوزد و می‌رود تا به انهدام کامل برسد سعی جدی در به تباهی‌کشاندن بشر دارد تا همانند غریقی دیگران را با خود همراه سازد و به اهداف شوم استعماری خود نیز دست یابد.

خواهر پاسدار صغری ملک پور با عنوان اینکه حجاب ستیزی از اهداف مهم تهاجم فرهنگی غرب است افزود: پوشش دینی همواره مورد هدف‌های تیرهای زهراگین فرهنگی دشمنان اسلام بوده است بطوری که آن‌ها در برداشتن خاکریز بزرگ حجاب جدیت کامل داشته‌اند زیرا پوشش دینی سدی بزرگ در برابر تهاجم فرهنگی غرب است که آن‌ها را از نیل به مطامع فرهنگی و اقتصادی خود ممنوع می‌سازد.

ملک پور یاد آور شد: زن پوشیده به نوعی محرومیت را به استعمارگران تحمیل می‌کند پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که در سال 1357 تحقق یافت مرهون حرکت گسترده زنانی بود که با بر خورداری از پوشش اسلامی به ویژه چادرهای مشکی که چون زره‌ای محکم بر تن کرده بودند و به میدان مبارزه آمده بودند در این تظاهرات میلیونی یک زن بی‌حجاب به چشم دیده نمی‌شد.

فرمانده حوزه بسیج خواهران سپاه بوکان تصریح کرد: زنان پوشیده هرگز خود را پایگاه استعمار نمی‌کنند بلکه به عنوان نیروهای مسلح فرهنگی سدی مستحکم در برابر آنان پدید می‌آورند به گونه‌ای که می‌توان گفت پوشش دینی پادزهر تهاجم فرهنگی غرب است.

ارسال نظرات