خبرهای داغ:
بمناسبت ماه مبارک رمضان؛

فرمانده ناحیه شوط از جانباز هشت سال دفاع مقدس دیدار کرد

در ماه مبارک رمضان فرمانده ناحیه شوط به همراه امام جمعه شهرستان از جانباز هشت سال دفاع مقدس، امیر اصغر نژاد دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۴۱۴۰۵
|
۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده ناحیه در این دیدار ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات گفت: امنیت، اقتدار و سربلندی جمهوری اسلامی ایران مدیون خون پاک شهدا و رشادت و ایثارگری رزمندگان و جانبازان است و همه ما باید در حفظ و حراست از آرمان های انقلاب اسلامی، رهرو و پیرو مکتب این انسان های والامقام باشیم.

سرگرد مهدی رضوی در ادامه اضافه کرد: تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان، از اصلی ترین مسائل مورد توجه مدیران و مسئولان باید باشد چرا که ترویج و زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت به تعبیر رهبر معظم انقلاب، کمتر از خود شهادت نیست.

وی در ادامه با اشاره به اینکه صبر و تحمل و فداکاری جانبازان و خانواده آنان بسیار بزرگ و غیرقابل توصیف است، گفت: به طور قطع و یقین خداوند منان ثواب ویژه‌ای را برای شما جانبازان و خانواده هایتان در دنیا و آخرت مقرر می‌کند.

سرگرد مهدی رضوی در پایان سخنانشان با تجلیل از ایثار و فداکاری همسران جانبازان خطاب به همسر این جانباز اظهار داشت: شما کار بزرگ و بار مسئولیت سنگینی را از ابتدای زندگی مشترک بر دوش گرفته‌اید و بدون تردید در این راهی که خودتان انتخاب کرده‌اید خداوند اجر و پاداش جانبازان عزیز را در دنیا و آخرت برایتان عنایت خواهد کرد.

در این دیدار، لوح تقدیری به رسم یادبود از سوی فرمانده ناحیه شوط به این جانباز سرافراز دفاع مقدس اهدا شد.

ارسال نظرات