در ماه مبارک رمضان طرح مودت خانواده های پاسداران و فرماندهان پایگاه ها و حوزه ها به همت معاونت امور خانواده ناحیه شوط در مسجد رسول اکرم (ص) شهرستان شوط برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۱۳۹۶
|
۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده ناحیه شوط در این همایش با اشاره به اهداف همایش طرح مودت خانواده های فرماندهان و کارکنان گفت: برگزاری این همایش با هدف ایجاد انس و الفت هر چه بیشتر بین کارکنان، فرماندهان پایگاه‏‌ها و حوزه ها و تقدیر از خانواده‌‏های آنها در دستور کار قرار گرفته است.

سرگرد مهدی رضوی در ادامه افزود: کانونی که امروزه، بیشتر مورد حمله و تهاجم دشمنان نظام ما قرار گرفته، کانون مقدس خانواده است که دشمن با استفاده از ابزار و تجهیزاتی همچون "دجال‌واره" و فضاهای مجازی آلوده، قصد شکستن حریم این کانون مقدس را دارد.

وی با بیان اینکه برای پاسداری و محافظت از انقلاب اسلامی باید به قرآن و اهل بیت (ع) متوسل شد، اظهار کرد: توجه خانواده‌ها به قرآن و اهل بیت (ع) می‌تواند، خانواده‌ها را از بسیاری ناهنجاری‌ها در امان دارد.

سرگرد رضوی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز دشمنان متوجه شده‌اند که ریشه اصلی توفیقات ما از خانواده‌های اسلامی و ارزشی سرچشمه می‌گیرد، لذا با تمام توان وارد شده تا با جنگ رسانه‌ای ملت ایران را به انحراف کشیده و از پای در آورند.

وی در ادامه با اشاره به آسیب های ماهواره ای بیان کرد: پشت‌ صحنه برنامه‌های ماهواره، سرویس‌های امنیتی اطلاعاتی صهیونیست قرار دارد که تکلیف سنگینی بر دوش ما می‌گذارد که باید روشنگری کنیم. فرمانده ناحیه شوط در پایان سخنانشان از بسیجیان و پاسداران خواست تا با جهادی بودن، آگاه کردن، تبیین و روشنگری و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها برای مقابله با رشد و ترویج ماهواره در سطح جامعه اقدام کنند.

برپایی سفره های افطاری و پخش کلیپ از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص خانواده از سایر برنامه های این همایش بود.

ارسال نظرات