در ماه مبارک رمضان فرمانده ناحیه شوط از سه طرح اقتصاد مقاومتی شهرستان از جمله زنبورداری، پرورش قارچ، صنایع دستی بازدید کرد.
کد خبر: ۸۵۴۱۳۸۲
|
۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده ناحیه مقاومت شوط در حاشیه این بازدید با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یعنی تکیه بر توان داخلی، افزود: يکی از راه های مهم در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، تاکید بر تولید داخل و حمایت از سرمایه گزاران بخش های تولیدی است.

سرگرد مهدی رضوی در ادامه با اشاره به نقش مردم در خلق اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: نقش مردم در زمینه خلق اقتصاد مقاومتی بسیار مهم و محوری است، به گونه ای که اگر بتوان ظرفیت های مردمی را در این راه به کار بست بسیاری از مسائل حل خواهد شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: هدف بسیج از اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی، توسعه اقتصادی و کمک به معیشت مردم در قالب کارگاه های کوچک خانگی و اشتغالزایی برای جوانان است.

سرگرد مهدی رضوی در پایان سخنانشان با تاکید بر تداوم این طرح‌ها به برنامه‌های بسیج برای گسترش این طرح ها در جهت تامین مواد غذایی و بی نیاز شدن کشور از واردات اشاره کرد و از برگزاری جلساتی با حضور مسئولین مختلف شهرستان برای حل مشکلات این کار طی ماه‌های آتی خبر داد.

ارسال نظرات