سردار فلاح در مراسم تجلیل از خانواده شهدا؛
جانشین فرماندهی سپاه بیت المقدس کردستان گفت: ما همواره باید ادامه دهنده راه و رسم شهدا باشیم و اسم و رسم شهدا را در جامعه اسلامی با اعمال و رفتار خود زنده نگه داریم.
کد خبر: ۸۵۴۱۳۵۲
|
۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار حمزه فلاح جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس شب گذشته در مراسم تجلیل از خانواده های معظم شهدای لشکر 22 بیت المقدس در سنندج ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدا اظهار داشت: شهدا ناظر به اعمال ما بوده و دارای حیات طیبه هستند.

وی افزود: خدا در قرآن میفرماید: « شهيدان از حيات طيبه برخوردارند و دارای زندگی دائمی و مستمر هستند.

سردار فلاح تصریح کرد: شهيدان همواره ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند و هيچ عزتی بالاتر از خدمت به خانواده شهيدان و ایثارگران وجود ندارد.

وی در ادامه ضمن اشاره به خاطره ای از دیدار با خانواده شهدا گفت: خداوند را شاکریم که در جمع خانواده های شهدا پدران، مادران و فرزندان شهدا قرار داریم و از این نعمت ارزشمند برای ادامه راه و رسم شهدا که همان حاکم شدن ارزش های الهی در جامعه است، بهره مندیم.

وی پیاده کردن سیره شهدا در زندگی روزمره را یکی از انتظارات شهدا از مردم عنوان کرد و گفت: باید همواره و در همه حال از رشادت‌ها، جانفشانی‌ها و ازخودگذشتگی‌های شهدا یاد کنیم.

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار داشت: ما همواره باید ادامه دهنده راه و رسم شهدا باشیم و اسم و رسم شهدا را در جامعه اسلامی با اعمال و رفتار خود زنده نگه داریم.

در ادامه مراسم گروه تواشیح نورالثقلین سپاه بیت المقدس و گروه مدیحه سرایی و دف نوازی به اجرای برنامه پرداختند و حاضرین در مراسم افطاری شرکت کردند.

شب گذشته نیز مراسم تجلیل از خانواده های شهدای ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سنندج در ایام ماه مبارک رمضان برگزار شد.

ارسال نظرات