خبرهای داغ:
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم بیرجند در مجلس با بیان اینکه داعش از طرف اسرائیل حمایت می شود و بازیچه کفار است، گفت: اسرائیل جریان داعش را منصوب به اسلام و قرآن معرفی می کند تا به پروسه اسلام هراسی دامن بزند.
کد خبر: ۸۵۴۱۲۴۲
|
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت السلام والمسلمین سید محمدباقر عبادی در جمع مردم شهرستان درمیان اظهار داشت: آمریکا ریشه همه بیچارگی ملت ها است واسراییل غده سرطانی است.

وی عنوان کرد: امام خمینی (ره) خطر جدی آینده اسلام را بلوک غرب، آمریکا و اسراییل می دانستند و این سخنان امام مثل روز روشن است.

وی با بیان اینکه هیچ زمانی مثل امروز دنیا به ماهیت این سخنان امام خمینی(ره) در خصوص غرب نرسیده است، افزود:اصل پیدایش اسرائیل فقط کسب منافعو منابع سرشار خاورمیانه بود.

عبادی ادامه داد: امام (ره) فرمودند" اسرائیل غده سرطانی است؛ اگر امروز فلسطین را حمایت نکنید فردا به شما هم سرایت می کند".

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اسرائیل درصدد کنترل کردن و محدودکردن اسلام است و می خواهدبا تدابیری مثل اسلام هراسی از گسترش بیش از حد اسلام جلوگیری کند.

وی تاکید کرد: قبلا شعار این بود که تفرقه بینداز و حکومت کن ولی عملکرد اسرائیل این روزها نشان می دهد که تفرقه بینداز و نابود کن. این نسل کشی که امروزه در غزه و یمن به راه افتاده است نشان دهنده این شعار است.

عبادی افزود: امروز مشکل دشمنان ایران اسلامی، ولایت فقیه و گرایش جوانان به دین، مذهب و معنویت استو به همین دلیل دست به تهاجم فرهنگی می زنند تا بنیان جامعه و خانواده و جوانان را ضعیف و پس از آن به دنبال تهاجم باشند.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امام خامنه ای (حفظه الله ) فرمودند" ما از تشیع انگلیسی و تسنن تکفیری بیزار هستیم".

وی اظهار کرد: داعشی که نتانیاهو به عیادتش می آید و از طرف اسراییل حمایت می شود بازیچه کفار شده است چون اسرائیل اینها را منصوب به اسلام و قرآن معرفی می کند تا به پروسه اسلام هراسی دامن بزند.

وی با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران گفت: شواهد نشان می دهد که امریکا نیازمند اصلی به این توافق است اهرم تحریم تا چهار یا پنج سال برای ایرانسنگین خواهد بود و بعد از آن بی تاثیر است، بنابراین باید به توافق خوب برسیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها