خبرهای داغ:
امام جمعه زیرکوه با بیان اینکه دست رژیم صهیونیستی امروز از آستین داعش بلند است، گفت: امروز برخی رسانه‌های غربی و بین‌المللی با پول‌های کثیف رژیم صهیونیستی دروغ‌پردازی می کنند و حقایق را وارونه جلوه می‌دهند.
کد خبر: ۸۵۴۱۲۴۱
|
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام غلامرضا مرتضائی‌نیا در جمع مردم زیرکوه اظهار کرد: امروز باید جنایات رژیم صهیونیستی افشا شود تا مردم دنیا با هویت پلید این رژیم آشنا شوند.

وی افزود: امروز برخی رسانه‌های غربی و بین‌المللی با پول‌های کثیف رژیم صهیونیستی اداره می‌شوند و با این پول‌ها به دروغ‌پردازی می‌پردازند و حقایق را وارونه جلوه می‌دهند.

امام جمعه زیرکوه خاطرنشان کرد: آنهایی که امروز در بحرین، یمن، سوریه، عراق و لبنان به جان اسلام افتاده‌اند،‌ از اسرائیل خط می‌گیرند و اسرائیل از طریق همین‌ها به اهداف خود می‌رسد.

مرتضائی‌نیا روز قدس را لیلةالقدر تاریخ عنوان کرد و افزود: روز قدس، ندای حق‌طلبی مظلومان در برابر استکبار و روز آزمایش ملت بزرگ ایران و ملت‌های مبارز جهان اسلام است و همین تفکر قدس نگذاشته است که مشعل مبارزه با کفر و استکبار خاموش شود.

مرتضائی‌نیا زیرکوه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در اردوگاه صبرا و شتیلا گفت در این دو اردوگاه آنقدر زیاد بود که این لکه ننگ هیچگاه از صورت این رژیم پاک نخواهد شد.

وی تصریح کرد: ماهیت صهیونیست این است که به هیچ یک از آرمان‌ها پای بند نیستند و در طول تاریخ در دوران خود هم متدین‌کش بوده‌اند و هم پیامبران زمان خود را به شهادت رسانده‌اند.

خطیب جمعه زیرکوه تاکید کرد: آنچه در مقابل جنایات این رژیم جواب می‌دهد انتفاضه بوده و خواهد بود و میزهای مذاکره قطعا جواب نداده و نخواهد بود.

وی بیان داشت: اسرائیل یک غده سرطانی است و این انتفاضه و ایستادگی در مقابل رژیم صهیونیستی می‌تواند این غده سرطانی را محو کند، زیرا در مقابل زورگو باید ایستاد و با زورگویی باید مقابله کرد.

مرتضائی‌نیا افزود: راه حل مسئله فلسطین به دست خود فلسطینیان است، اما اگر همه امت اسلام با انسجام و اتحاد در مقابل رژیم صهیونیستی بایستند می‌توانند اسرائیل را از روی زمین محو کنند.

امام جمعه زیرکوه گفت: هدف استکبار از بوجود آوردن داعش این است که مردم از جنایت رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین غافل شوند و امروز دست رژیم صهیونیستی از آستین داعش بلند است.

وی ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: مردم در همه مناسبت‌ها حماسه آفریدند و حق خود را ادا کرده‌اند و امروز هم شما مردم با حضور خود قلب رهبری را شاد کردید و پشتیبانی برای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای بودید.

مرتضائی‌نیا با اشاره به مذاکرات هسته‌ای خاطرنشان کرد: آنچه خواسته ملت و مقام معظم رهبری است همان توافق خوب است و توافق خوب همان توافقی است که خط قرمزهای نظام حفظ شود.

مرتضائی‌نیا بیان داشت: به تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای که در خط مقدم جبهه با استکبار می‌جنگند و از حق مردم دفاع می‌کنند، خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم طرف مقابل هم سر عقل بیاید و این خواسته به حق ملت ایران را بپذیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها