فرمانده گروه موشکی 26 سلمان نیروی دریایی سپاه در جمع فرمندهان بسیج دشتستان گفت: امروز نیروی دریایی سپاه توانایی منهدم کردن تمامی ناوهای دشمن را دارد.
کد خبر: ۸۵۴۱۲۲۲
|
۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۶
به گزارش خبرنگار بسیج دشتستان ، نشست سالیانه مودت از طرف بازرسی فرماندهی سپاه حضرت جوادالائمه(ع) دشتستان، با حضور فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج و برخی مسئولین اجرایی شهرستان با اجرای برنامه های قرآنی در سالن ورزشی شهدای بسیج برگزار شد.
فرمانده گروه موشکی 26 سلمان نیروی دریایی سپاه پاسداران در جمع بسیجیان گفت:وظیفه ما بسیجیان حفاظت از کتاب خدا،عترت و ولایت فقیه است که اگر به قرآن کریم و دستورات انسان ساز آن مسلط نباشیم نمی توانیم این مسئولیت خطیر را به انجام برسانیم.
سرتیپ دوم پاسدار عبدالرضا وجدیان افزود: امروز نیروی دریایی سپاه پاسداران به عنوان بخشی از مجموعه بزرگ و توانمند سپاه،توانایی برخورد و مقابله با هرگونه تهدید و منهدم کردن تمامی ناوهای دشمن را دارد.
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان نیز تصریح کرد: کمتر انقلابی یافت می شود که بعد از گذشت 36 سال از عمر آن هیچ گونه انحرافی در ماموریت های آن پیش نیاید و روز به روز به قدرت آن افزوده شود و در مقابل دشمنان آن ضعیف تر می شوند که این به برکت حافظان اصلی انقلاب یعنی بسیج مردمی است.
لازم به ذکر است که در پایان مراسم نمازجماعت و ضیافت افطاری اجرا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها