خبرهای داغ:
به مدت ۱۰ روز در دهه اول مرداد؛

دوره طرح ولایت استانی در همدان برگزار می‌شود

مسئول تربیت و آموزش بسیج دانشجویی همدان گفت: دوره امسال طرح ولایت استانی به مدت ۱۰ روز در دهه اول مرداد در پردیس دانشگاه بوعلی سینا برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۴۱۱۹۷
|
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام مرتضی ناطقی دبا بیان اینکه سازمان بسیج دانشجویی کشور با طراحی دوره‌های خط امام در راستای صیانت از ارزش های نظام جمهوری اسلامی گام بلندی در ترویج آرمان های امام راحل برداشته است، اظهار داشت: یکی از این دوره ها تحت عنوان طرح ولایت، آموزش مبانی اسلامی است.

وی تصریح کرد: دانشجویان در دوره طرح ولایت در چهار سطح بصیرتی، تربیتی، معرفتی و مهارتی- تشکیلاتی آموزش می بینند.

مسئول تربیت و آموزش بسیج دانشجویی همدان افزود: دوره امسال طرح ولایت استانی به مدت ۱۰ روز در دهه اول مرداد در پردیس دانشگاه بوعلی سینا برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه آموزش های طرح ولایت در چهار برنامه همایش، کلاس، کارگاه و حلقه برگزار خواهد شد، ادامه داد: در این دوره از وجود اساتیدی همچون زاکانی، سروری، حیدری، گودرزی و حجت الاسلام حسن پور بهره مند خواهیم شد.

ناطقی با بیان اینکه از استان همدان تعداد ۲۵۰ نفر بعد از طی مراحل گزینش برای دوره استانی انتخاب شده اند، گفت: سعی بر این است که این افراد پس از آموزش های این دوره در سطح دانشگاه و محل زندگی خود افراد تاثیرگذاری باشند.

وی افزود: افرادی که موفق به گذراندن مرحله استانی و قبولی در آزمون آن شوند، به دوره کشوری طرح ولایت معرفی خواهند شد.

مسئول تربیت و آموزش بسیج دانشجویی همدان بیان داشت:همچنین در برنامه‌های جانبی همچون برگزاری یادواره شهدا، بازدید از باغ موزه همدان و جلسه طب قرآنی با حضور جلیل بابایی وجود خواهد داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در دوره های امسال طرح ولایت از قواره نظام جدید حلقه های صالحین دانشجویی رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات