خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان نیز در حاشیه تجمع بانوان محجبه شهرستان لنجان گفت: امروز بحث حجاب و عفاف در جوامع اسلامی نقطه هدف دشمن قرار گرفته تا بتواند ظواهر اسلامی را در سطح جامعه کاهش دهدبه همین خاطر بحث حجاب باید به عنوان اصلی‌ترین مسئله در کشور مطرح باشد.
کد خبر: ۸۵۴۱۱۹۶
|
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان ،حجت‌الله صفرپور در حاشیه تجمع بانوان محجبه شهرستان لنجان با اشاره به تاثیرگذاری نظام مقدس جمهوری ایران در تحولات جهانی افزود: امروز ایران اسلامی به قدرتی در جهان تبدیل شده و به جرأت می‌توان گفت ایدئولوژی اسلام ناب متاثر از صدور انقلاب اسلامی لرزه بر اندام ایالات متحده و هم‌پیمانانش انداخته است.

وی ادامه داد: احیای اسلام ناب توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی در سراسر گیتی دنبال می‌شود و این مهم به‌ عنوان یک راهبرد اساسی در راستای تحقق ایجاد جهانی متمدن و اسلامی در دستور کار قرار گرفته که این مسئله دنیای استکبار را نگران کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان گفت: امروز بحث حجاب و عفاف در جوامع اسلامی نقطه هدف دشمن قرار گرفته تا بتواند ظواهر اسلامی را در سطح جامعه کاهش دهد چرا که دشمن نسبت به پیشرفت روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی در خارج از مرزهای جغرافیایی کشور نگران است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان تصریح کرد: دشمن دنبال تحمیل فرهنگ غرب زیر لقاء روشن‌فکری و تجددخواهی به منظور تسخیر کشورهای اسلامی، غارت منابع مسلمین و سلطه بر آنها بوده و بر همین اساس نگاه دشمن نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی سیاست اندلسی کردن کشور ایران با ابزارهای مختلف است.

وی ادامه داد: امروز دشمنان اسلام اباحه‌گری، ترویج فساد و ابتذال و کم‌رنگ کردن حجاب و استفاده ابزاری از برخی زنان و دختران را در دستور کار قرار داده که با استفاده از ابزاری چون ماهواره به‌دنبال اجرایی کردن اهداف شوم خود هستند.

صفرپور اضافه کرد: یکی از نظریه‌پردازان آمریکا گفته بود که به جای انداختن بمب، دامن کوتاه را برای مسلمانان بفرستید، هرچند این سیاست و توطئه سابقه دیرینه دارد و از سال‌ها قبل در کشورهای اسلامی به اجرا درآمد اما بعد از انقلاب اسلامی وارد مرحله جدیدی شده است.

وی بیان کرد: این توطئه‌ها با گسترش فرهنگ انقلاب و صدور آن به بسیاری از کشورهای جهان شدت گرفت چرا که دشمنان اسلام بارها قدرت انقلاب اسلامی را تجربه کرده‌اند و بر همین اساس با شکل‌گیری حجاب اسلامی در بین جوانان خود تا آنجا پیش رفت که ورود دختران محجبه به مدارس و دانشگاه‌های خود را ممنوع کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان با اشاره به اینکه متد مستکبران برای تاثیرگذاری بر ظواهر اسلامی ترویج استفاده از لباس‌های تنگ و نازک در جامعه است، عنوان کرد: دشمنان در تلاش هستند با ترویج فحشا و فساد از تمامی ابزار خود استفاده کنند چرا که حجاب اسلامی با منافع غرب در تضاد بوده و با سیاست اسلام‌ستیزی نیز به مقابله پرداخته بنابراین غربی‌ها دو عنصر شهادت و حجاب را شاخصه استکبارستیزی می‌دانند.

وی تاکید کرد: استکبار جهانی در راستای اجرای این سیاست با هزینه‌های هنگفتی که برای استفاده از رسانه‌های خود می‌کند به‌ دنبال اشاعه فحشا و شکستن حریم خانواده برخاسته و انواع دسیسه‌ها را به کار گرفته است.

صفرپور افزود: شبکه‌هایی چون فارسی‌وان، بی.بی.سی، صدای آمریکا و صدها شبکه ماهواره‌ای و حتی شبکه‌های اینترنتی دیگر در فضای مجازی در راستای ارائه فیلم‌های ضداخلاقی و ارائه مانکن‌های برهنه در بین جوامع و خانواده‌ها بوده تا بنیان خانواده را متزلزل کنند حتی آنها برای کودکان نیز برنامه‌ریزی کرده‌اند و ارسال عروسک‌های ضد فرهنگی همچون عروسک باربی را در دستور کار قرار داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بحث حجاب باید به عنوان اصلی‌ترین مسئله در کشور مطرح باشد، ادامه داد: در موضوع بدحجابی اساس سرنخ این معضل را در خارج از کشور پیدا می‌کنیم اما دستگاه‌های متولی فرهنگی داخل کشور باید با هم‌افزایی این فرهنگ را ترویج دهیم تا این معضل را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها