خبرهای داغ:
مدیر آموزش و پرورش ملایر بر شکل‌گیری پایه و اساس حجاب و عفاف در مدارس تأکید کرد.
کد خبر: ۸۵۴۱۱۸۳
|
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، کاوه برخورداری امروز در شورای اداری آموزش و پرورش این شهرستان با اشاره به فرارسیدن هفته عفاف و حجاب بر شکل‌گیری پایه و اساس حجاب و عفاف در مدارس تاکید کرد و افزود: حضور پررنگ دانش‌آموزان و فرهنگیان شهرستان در راهپیمائی روز قدس بار دیگر به همه ثابت کرد فرهنگیان با حضور خود در صحنه‌های مختلف پای ثابت نظام هستند.

وی با اشاره به مهمترین فعالیت‌های پیش روی آموزش و پرورش ملایر در فصل تابستان افزود: برگزاری امتحانات و اعلام نتایج، پروژه مهر، ثبت‌نام دانش‌آموزان در پایه‌های مختلف، سنجش سلامت نوآموزان، توزیع متوازن رشته‌ای و کمبود فضای آموزشی از اهم مشکلاتی است که آموزش و پرورش شهرستان در ایام تابستان با آن‌ها مواجه است که باید سعی کنیم در همه موارد ضمن تکریم ارباب رجوع اجرای قانون را محور کارها قرار دهیم.

در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام مشفق روحانی اعزامی از سازمان تبلیغات اسلامی نیز در رابطه با عرفان‌های کاذب و ساختگی اظهار داشت: پیروی از سیره اهل بیت و قرآن کریم همراه با تفکر در دین و استفاده کردن از رهنمودهای مراجع بزرگ بهترین راه برای جلوگیری از اشاعه عرفان‌های کاذب است.

وی افزود: عرفان یعنی شناخت قلبی خداوند متعال و این عرفان چون مثل طلا ناب است جنس‌های تقلبی و بدلیجات به اسم عرفان در طول تاریج زیاد ساخته شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات