دبیر جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر غرب مازندرانبرای بعد از فطر خبر داد:
بعد از عید سعید فطر ودر آینده‌ای نزدیک سفر سران انصارالله یمن به چالوس با هدف برگزاری همایشی برای بررسی راه‌های مبارزه با استکبار جهانی با محوریت مبارزه با آل‌سعود انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۵۴۱۱۸۱
|
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶

 




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مهدی مددکار اظهار کرد: جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر در سراسر کشور در سال 88 به صورت سازمانی مردم‌نهاد با هدف ترویج شئونات مذهبی و نیز اجرای برنامه‌های فرهنگی ایجاد شده است.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه عکس شهدای یمن در مسجد جامع چالوس، افزود: این نمایشگاه برای اولین بار با عنوان "یمن تنها نمی‌ماند" در تهران برگزار شد و چالوس هم دومین میزبان این نمایشگاه بود که خوشبختانه استقبال خوبی از آن به‌عمل آمد.

دبیر جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر غرب مازندران هدف از برگزاری این نمایشگاه را یادآوری جنایات آل‌سعود در یمن عنوان کرد و گفت: قرار است بعد از چالوس، این برنامه در مجلس شورای اسلامی ادامه یابد.

مددکار خاطرنشان کرد: امروز روز قدس تنها منحصر به فلسطین نیست، بلکه در این روز از همه مردم مظلوم جهان اعلام حمایت می‌شود.

وی در پایان از سفر سران انصارالله یمن در آینده‌ای نزدیک به چالوس خبر داد و تصریح کرد: این سفر با هدف برگزاری همایشی برای بررسی راه‌های مبارزه با استکبار جهانی با محوریت مبارزه با آل‌سعود بعد از عید سعید فطر انجام می‌شود

ارسال نظرات
پر بیننده ها