متأسفانه مسئولان از ایجاد بسترهای لازم برای فرهنگ‌سازی مسأله حجاب غافل مانده‌اند، اما دشمنان همیشه در داخل کشور در این مورد به فعالیت می‌پردازد.
کد خبر: ۸۵۴۱۱۸۰
|
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۴




به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام محمدمهدی راشدی در همایش «حامیان عفاف و حجاب» که به‌مناسبت سالروز کشف حجاب توسط رضاخان در چالوس برگزار شد، اظهار کرد: هدف رضاخان از این کار، توسعه هرزگی و فساد در جامعه بود که با اقدام به‌موقع مردم ناکام ماند.

وی یکی از اهداف مهم انقلاب اسلامی را مبارزه با فساد عنوان کرد و افزود: ملت ما تاوان زیادی برای حفظ حجاب و ارزش‌های اخلاقی پرداخته است تا بعد از انقلاب اسلامی چنین فضای خوب و معنوی به وجود آید.

امام جمعه چالوس ادامه داد: متأسفانه مسئولان از ایجاد بسترهای لازم برای فرهنگ‌سازی مسأله حجاب غافل مانده‌اند، اما دشمنان همیشه در داخل کشور در این مورد به فعالیت می‌پردازد.

راشدی از چادر به‌عنوان سلاحی برای دفاع و مبارزه در برابر دشمنان نام برد و تصریح کرد: پدیده بدحجابی سال‌ها است که برای دور کردن خانواده از ارزش‌های والای انسانی توسعه داده می‌شود و باید در برابر آن هوشیار بود.

وی بدحجابی را آغاز در هم شکستن بنیان‌های خانواده دانست و یادآور شد: امروز بیش از 200 شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان به‌دنبال گسترش بی‌بندوباری در خانواده‌ها هستند و بسیاری از اختلافات خانوادگی‌ و طلاق ناشی از همین برنامه‌ها است.

امام جمعه چالوس طلاق را یکی از ناپسندترین حلال‌ها خواند و گفت: امروز می‌بینیم که برای طلاق هم جشن گرفته می‌شود و این برگرفته از فرهنگ غربی است.

راشدی با بیان اینکه دشمنان در کمین فرزندان ما هستند، خاطرنشان کرد: مسائلی همچون فساد، اعتیاد به مواد مخدر و روابط نامشروع در جامعه غربی به‌خاطر ایجاد فضای خودنمایی و برهنگی است.

وی در پایان با بیان اینکه قانون دفاع از عفاف و حجاب مصوب مجلس شورای اسلامی است و باید اجرایی شود، بیان کرد: با این وجود فضای عمومی شهرها نامطلوب و برای خانواده‌ها خطرناک است و مسئولان باید اقدامی برای مقابله با مظاهر بی‌حجابی انجام دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها