افرادی اهل زدو بند که نام مسلمان را یدک می‌کشند، به دنبال تطهیر استکبارند، امام خمینی (ره) تعبیر اسلام آمریکایی را برای این نوع مسلمانان به‌کار برده‌اند و آنها باید بدانند عزت زیر سایه بندگی استکبار حاصل نمی‌شود.
کد خبر: ۸۵۴۱۱۷۸
|
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱




خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله علی معلمی با تبیین رحمانیت اسلام، اظهار کرد: اسلام دین خدای رحمان است و همه دستوراتش دارای حکمت است و احکام دین خدا مظاهر رحمت الهی است، اگر جنگی در تاریخ اسلام وجود دارد به واسطه رسیدن به مدینه فاضله و کوتاه کردن دست ظالمین بود که این بیانگر مظهر دیگری از ذات اقدس الهی یعنی جهاد است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه استکبار در پی فریب افکار عمومی است، گفت: گذشته سراسر ننگین آمریکا و ابر قدرت‌ها را در نظر جامعه قابل بخشش نیست.

وی با بیان اینکه همه انبیاء و کتب آسمانی برای مقابله با استکبار فرستاده شدند، افزود: کسانی که اسلام را فقط به رحمانیت آن می‌شناسند و معرفی می‌کنند درک درستی از دین ندارند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آیه "مُّحَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ ۚ وَالَّذِينَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَيْنَهُمْ"، خاطرنشان کرد: خداوند در این آیه رحمانیت خود را مختص مومنین می‌داند، روشن است مزدوران استکبار با هر لباسی به دنبال فریب افکار عمومی هستند و تلاش می‌کنند گذشته سراسر ننگین آمریکا و ابر قدرت‌ها را در نظر جامعه قابل بخشش نشان دهند.

امام جمعه قائم‌شهر ادامه داد: باید در مقابل این فتنه هوشیار بود زیرا زمانی گذشته فراموش می‌شود که طرف مقابل تنبه داشته باشد و در صدد جبران برآید، رحمانیت اسلام شامل کفاری که رحمی به مومنین ندارند و عملی در جهت رفع خصومت ها انجام نمی‌دهند نخواهد شد.

معلمی با بیان اینکه عده‌ای اهل تسامح و تساهل هستند، گفت: زندگی زیر سایه دین خدا مستلزم پذیرفتن قیودی است افرادی اهل زدو بند که نام مسلمان را یدک می‌کشند، به دنبال تطهیر استکبارند، امام خمینی (ره) تعبیر اسلام آمریکایی را برای این نوع مسلمانان به‌کار برده‌اند و آنها باید بدانند عزت زیر سایه بندگی استکبار حاصل نمی‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها